Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Glemt passord til Yahoo Mail

glemt passord passord

• Vennligst logg inn for å svare.
8 svar til dette emnet

#1 Selvlært

Selvlært

Junior

• PipPip
  • 155 Innlegg:
  • System: Windows 7

Skrevet 14 July 2014 - 04:07

Har 1Yahoo.no konto ,men har glemt passordet og de valgene er til gamle e-poster som jeg ikke kommer inn på. søker om hjelp men blir sendt til en Irsk side å der stopper det.

kan noen hjelpe meg ?????

• 0

#2 Knutazz

Knutazz

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:
  • System: Windows 7 ultimate

Skrevet 14 July 2014 - 11:04

har du en yahoo messenger klient og auto husk på passord og brukernavn så har du en mulighet til å bruke "CAIN" til å hente ut informasjonen

• 0

#3 Selvlært

Selvlært

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 155 Innlegg:

Skrevet 19 July 2014 - 04:38

Hvor skal jeg skrive CAIN  ?

• 0

#4 Knutazz

Knutazz

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:

Skrevet 21 July 2014 - 07:23

du skriver det i søkefeltet til goggle \ yahoo \ kvasir \ sol \ din favoritt søke motor...

Cain & Abel er en program pakke som du kan hente ut passord informasjon på nettverket ditt, og jeg har selv brukt det til å hente ut mitt Yahoo messenger passord. Dette forutsetter at du har passordhusk satt på passordet når logger inn.

1. Last ned Cain fra http://www.oxid.it/cain.html på en annen pc i nettverket

2. Sett pcen du lastet ned Cain på som default gateway på pcen du har yahoo messenger på

3. start sniffe modus i Cain https://www.youtube....ry=cain sniffer

4. logg på yahoo messenger.

5. sjekk loggen i CAIN, finn passordet i klartekst noe ala: Yahoo.com user:min-bruker\passwd:mitt-passord login successful  

EDIT: Glemte å legge til at dette er ulovlig å gjøre på nettverk du selv ikke er admin \ eier av, hvis du skal gjøre dette på et nettverk du ikke administrer \ eier så kreves det godkjenning fra de som administrerer eller eier nettverket da dette blir bergnet som ett "hacker" vertøy, samme går for eventuelle antiviruser og brannmurer som sperrer programmet som standard av samme grunner

Dette innlegget er endret av Knutazz: 21 July 2014 - 07:28

• 1

#5 Selvlært

Selvlært

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 155 Innlegg:

Skrevet 24 July 2014 - 01:09

Det er min konto har Messenger og tidligere logget den automatisk inn , men så sluttet den bare en dag å det er noe jeg har gjort i evigheter. Har lett etter passordet for jeg skal ha skrevet det ned , men jeg bruker Yahoo.no på Facebook og noen andre ting ,men ingen av passordene jeg har skrevet ned funker ikke.

Siden jeg har Yahoo.no hvorfor kan jeg ikke komme inn der, men blir sendt til Irlands Yahoo   ?????

Takk for hjelpen.

• 0

#6 Knutazz

Knutazz

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:

Skrevet 24 July 2014 - 09:14

hvis yahoo passordet har blitt endret, og ikke oppdatert i YM så vill denne slutte å automatisk logge inn, den fremgangsmåten jeg ga deg i forrige post fungerer kun hvis YM har riktig passord og logger seg automatisk på.

ang nettsiden:

så detsom skjer når du skriver www.yahoo.no i adresse feltet så ender du opp på siden www.yahoo.ie ?

Hvilken nettleser bruker du?

har du sjekket at det ikke ligger noe redirect inne i host filen hvis det kun er på din maskin dette skjer på.

---

Edit:

Sjekket siden nå og det er ikke noe .no valg under Select Country Site: her har du dog Sverige som et valg da men ikke Norge, så da kan det hende at du får Ireland istede for United Kingdom pga last balansering eller noe av den duren, selv så bruker jeg USA \ Standard .com når jeg bruker det.

Hvis du ikke husker passordet ditt, så har du en link her til å resette dette, du må da huske yahoo id \ email adresse samt noen enkle sikkerhets spm du satte opp når lagde kontoen. har du koblet den opp mot facebook. så kan du logge inn på yahoo.com med facebook innloggingen og resette passordet fra min profil

https://edit.yahoo.c...l=us&lang=en-US

Dette innlegget er endret av Knutazz: 24 July 2014 - 09:27

• 0

#7 Martin Aleksander

Martin Aleksander

Daglig leder

• 4363 Innlegg:

Skrevet 24 July 2014 - 10:11

Slik jeg forstår det: 

Du har glemt passordet til din Yahoo-konto. Du har to ulike alternative epostadresser registrert, som du heller ikke har tilgang til. Dermed får du ikke brukt passordgjenopprettningsprosedyren hos Yahoo. 

Du har heller ingen telefonnummer registrert til din konto. 

Det er ofte vanskelig å få tilbake passord/kontotilgang når du ikke har tilstrekkelige opplysninger tilgjengelig, så som alternative epostadresser eller telefonnummer registrert. Grunnen til dette er selvfølgelig å hindre uautorisert tilgang til din konto. 

Det er din plikt som kontoinnehaver å holde dine kontoopplysninger og alternative epostadresser oppdatert. Dette gjelder alle nettsteder du har medlemssider hos. 

Som Knut sier over, har du mulighet til å logge inn via Facebook eller Google - dersom kontoen din er knyttet opp mot Facebook eller Google (noe jeg antar du ikke har gjort). 

Dette er dine alternativer nå: 

For å sende en supportmail: https://help.yahoo.com/contact/account_care?actp=social 

For å ringe til Yahoo Support, 1-408-916-2100 

Dette er internasjonale supportveier. Du kan ikke forvente å finne norskspråklig support, da Yahoo opererer sin skandinavia-virksomhet fra Irland. 

Dette kan vi ikke gjør for deg. 

• 0

#8 Knutazz

Knutazz

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:

Skrevet 24 July 2014 - 11:10

Når jeg jobbet i Irland for ca 3 år siden så jobbet det 10 svensker og 4 nordmenn på supporten til Yahoo så du kan være heldig å få kontakt med en av de hvis de fortsatt jobber der

grunnen til at jeg vet dette er for at alle disse ligger på samme industri området rett uten for Dublin og deler samme kantine og der pleier de skandinaviske å samle seg rundt samme området å prate shit i lunchen 

men hvis du ikke har noen info tilgjengelig for å låse opp kontoen din  så kan du like greit lage ny, da de krever at du veit noe info om det som er registret på kontoen din til å verifisere at du er du selv når du ringer dem

• 0

#9 Selvlært

Selvlært

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 155 Innlegg:

Skrevet 27 July 2014 - 07:45

Skal prøve, får krysse fingrene he he . Har alltid fått fikset alt tidligere, gir meg ikke   ;)

• 0

Også tagget med en eller flere av disse ordene: glemt passord, passord

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere