Gå til innhold

Bilde

Prøveversjon av Malwarebytes Anti-Malware? [LØST]

• Vennligst logg inn for å svare.
4 svar til dette emnet

#1 Type-R

Type-R

Junior

• PipPip
  • 108 Innlegg:

Skrevet 19 May 2012 - 07:35

Jeg har et par pc'er der jeg har ovennevnte program installert. Når jeg nå skal installere det på min tredje pc så får jeg av en eller annen grunn påskriften "prøveversjon" på programmet. Og så får jeg etter ganske kort tid beskjed om at jeg må betale så og så mye for å få ha programmet videre.

Jeg tenkte at dette betydde at jeg hadde installert Pro-versjonen ved en feiltagelse. Derfor avinstallerte jeg, for å forsikre meg om at det var Free-utgaven som ble installert. Men det samme skjedde igjen - jeg fikk "prøveversjonen".

Er dette noe nytt Malwarebytes har begynt med, eller er det en eller annen greie jeg må trykke på for å forsikre meg om at det er Free-utgaven jeg får installert? Det er huket av for at programmet skal oppdateres. Siden det ikke står oppgraderes så tenkte jeg at det var greit, men er det det?

Dette innlegget er endret av Type-R: 29 May 2012 - 22:55

• 0

#2 The Crusher

The Crusher

Systemekspert

• 5384 Innlegg:
  • System: Windows 7 Home Premium

Skrevet 19 May 2012 - 15:56

De siste gangene jeg har installert det nå i det siste får jeg spørsmål om jeg vil prøve fullversonen gratis i 30 dager. Kan jo hende de har lagt inn det automatisk nå, vet ikke om det stemmer. Men om "prøveversjon" forsvinner fra programmet etter 30 dager så er det free versonen du har installert. :)
  • 0

#3 Type-R

Type-R

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 108 Innlegg:

Skrevet 20 May 2012 - 12:46

Ok, da avventer jeg for å se hva som skjer når prøveperioden er over.
  • 0

#4 Type-R

Type-R

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 108 Innlegg:

Skrevet 29 May 2012 - 22:54

"Prøveversjon" forsvant. :)
  • 0

#5 The Crusher

The Crusher

Systemekspert

• 5384 Innlegg:
  • System: Windows 7 Home Premium

Skrevet 29 May 2012 - 23:02

Da regner jeg med at man automatisk får prøveversonen nå. :) Bra det løste seg :)
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere