Gå til innhold

Bilde

Synkronisering Outlook Express (XP) / Window Live Mail (W7)

• Vennligst logg inn for å svare.
Ingen svar i dette emnet

#1 llars

llars

Superbruker

• PipPipPipPip
  • 1411 Innlegg:

Skrevet 05 May 2012 - 14:50

Jeg har en stasjonær pc med xp og en bærbar med win 7 (64). Når jeg er ute å reiser med den bærbare har jeg på forhånd kopiert alle mail til denne. Da er jeg ajour når jeg får nye mail, men når jeg kommer hjem kunne jeg tidligere bare kopiere over alle nye mail (fra avreisedato til da) over til den stasjonære.

Nå, i det siste ser jeg imidlertid at de samme mail som jeg fikk da jeg var på reise og fikk til den bærbare, kommer på nytt inn fra nettet til den stasjonære. I tillegg kommer det noen flere spammail til den stasjonære enn til den bærbare. Det er også litt merkelig fordi jeg har nøyaktig samme Norton Internet Security 2012 på begge - alltid oppdatert.

Spørsmål: Er det noe valg som gir meg mulighet til å stoppe oppdateringen av mail som allerede er blitt mottatt på den bærbare (maskin nr. 1) fra å komme også til den stasjonære (maskin nr. 2) flere dager senere. Dette gjelde både mail via NextGenTel og Tele2. Med et hundretalls mail "dobbelt" er det en stor jobb å sjekke at jeg fått kopiert over de som mangler (og det er faktisk noen som ikke kommer til maskin nr. 2).
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere