Gå til innhold

Bilde

Samsung Galaxy Gio GT S5660 White

samsung

• Vennligst logg inn for å svare.
1 svar til dette emnet

#1 Mateus Rognstad

Mateus Rognstad

Nyansatt

• Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 21 February 2012 - 21:18

Hallo! :-)

Jeg har kjempe problemer , har prøvd og oppdatere min Samsung Galaxy Gio fra Android versjon 2.3.5 til 4.0.3 men det har ikke godt som det skal jeg fikk det ikke til så tenkte jeg at da gjør jeg det ikke , så når jeg skulle Resete Tælfonen så får jeg ikke sett skjermen men jeg ser Tilbake og den andre knappen den lyser men skjermen er svart når jeg Holder Volum ned + Home + Power og samme med Home + Power og Volum up + Home +Power og når jeg tar ut Batteriet starter den av seg selv uten at jeg rekker og blunke , men jeg ser ikke skjermen den er helt svart? Hva er det? Trenger sikkelig hjelp!!! :( Med å Gjenopprette/Fabrikktilstand Fullstendig at Telefonen til den når jeg fikk den i butikken med den 2.2.3 Android Versjonen og At skjermen funker og at den er som ny? Jeg skjønner meg ikke på Odin Launcher , Root , ROM osv... Hva skal jeg gjøre??? Hvor mye koster det får service? Håper jeg kan få noen hint og gode tips og råd!
  • 0

#2 Stian

Stian

Superbruker

• 2526 Innlegg:

Skrevet 20 March 2012 - 00:12

Litt seint svar, men bedre seint enn aldri? :)

Hva gjorde du når du prøvde å få ICS på den? Det er ingen offisiell ICS-update til denne telefonen fra Samsung, så jeg går ut i fra at du har prøvd å ligge inn et custom ROM på den, og at det er dette som har feilet?

Dersom dette er tilfellet, vil du ikke lenger ha muligheten til å kjøre reset på den. Om du ikke har noen peiling på hva du driver med, vil jeg i utgangspunktet anbefale deg å levere telefonen til et autorisert verksted. Vanlig timepris er 350-400 kr, og det er lite sannsynlig at dette overstiger én time. Normalt skrives det 45 min. for en softwarefeil av denne typen.

Ev. kan du prøve deg på en "spansk en". Gå til stedet hvor du kjøpte telefonen og si at den ikke fungerer, og sats på at verkstedet reparerer den på garantien.
  • 0

Også tagget med en eller flere av disse ordene: samsung

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere