Nei, er fordi jeg er vampyr... Kanskje jeg må vente til dagslys i skjul før jeg kan vise meg. Om det ikke går er jeg doomed.
Ps: Du kan få tid til å gå ved å trykke inn "t" elns.
Og nei, de hater deg enda mer når det er dag, samt at livet ditt, eller mana, eller fatique vil bli gjennopprettet.
Skjedd meg også. (samme skjedde i Oblivion også)
Det er da ikke noen feil eller noe som helst. Eneste du trenger er blod, enkelt og greit. (drikker ud blod så vil du gå tilbake til vanlig et par
dager, og så vil symtomene bare bli sterkere og sterkere)
For å drikke blod, nå som alle hater deg:
Finn deg en dårlig beskyttet by/hus, snik deg inn midt på natten, og finn noen som sover. Snik deg bort til dem, og velg "suck blood". Selv brukte jeg å snike meg inn i den første byen man kommer til egentlig.
For å bli kvitt det så kan du jo velge å bli varulv for eksempel. Det er mye bedre, da du kan velge når/om du ønsker å forvandles. Du ka nbli varulv ved å snakke med noen sånne slossefolk i Whiterun-byen. Er et svært hus helt til høyre, like ved slottet elns. (har ikke stasjonære PCen her, og husker ikke navnet)
Gjør noen oppdrag for å bli medlem av gjengen deres, så får du kjapt spørsmål om du ønsker å bli en varulv.