Andrull er å bli konge på maskinvare.
Fikk lyst å kjøpe meg
Corsair strømforsyning, HX750W140mm vifte, modulære kabler til stasjonære maskinen min. Den følger vel ATX standarden (Ikke EATX)?
Så jeg tror ikke det blir noe problemer med plass i min stasjonære spill maskin.
Også flytte over Cooler Master GX 650W til en annen microATX som jeg snakker om her.
Eller bruke NorthQ 400 watt (NQ-4001AT) i den pcen også ta av kabinettet på strømforsyningen også velge en luftig måte å kjøle ned strømforsyningen. Siden blueray stasjonen vil være 5 CM uten for kabinettet. Så derfor trenger jeg micro ATX omtrent i lengden med den 320 watt greia. Uten vifte eller viften over/under strømforsyningdelen vil det nok bli plass. Men jeg vet ikke om det er risikofult? Med tanke på overspenning eller kortsluttning?
Men ville du brukt NorthQ eller coolermaster å modifisere her? siden jeg ikke ønsker å kjøpe 2 strømforsyninger, siden jeg da vil sitte igjen med 2 dårlige strømforsynger også tap av penger. Nå har jeg jo penger på konto, men jeg syns det er jo litt bortkastet å handle strømforsyninger i ett sett, fordi markedet ikke rommer av Corsair for ITX/Micro ATX strømforsyninger. Nå er jeg rimlig sikker på at Northq/Coolmaster er mere en kraftig nok for oppsettet her.
Jeg syns det bør være mulig å bruke noen av de eldre 2 strømforsyningene.
Jeg antar du som maskinvareekspert ville rådet meg å kjøpe HX750W140mm en heller en billig strømforsyning til micro ATX.
Du er vel enig at f.eks SILVERSTONE SFX 450W til 600 kr ikke er verdt prisen en gang for meg? Antar min NorthQ 400 watt strømforsyning er langt bedre, selv etter den nesten er 3 år gammel. Tror jeg kan belaste den en del mere.
Da vil det muligens bli billigere å modefisere en av PSU jeg har tilgjengelig. for å omtrent passe i kabinettet.
Kabinettet er microATX, men jeg har bare ITX så det er plass så sant man bruker plassen riktig.
Dette innlegget er endret av LMH1: 17 November 2011 - 08:58