Gå til innhold

Bilde

HTC - Sensation eller vente?

• Vennligst logg inn for å svare.
3 svar til dette emnet

#1 Symask

Symask

Junior

• PipPip
  • 118 Innlegg:

Skrevet 14 October 2011 - 00:53

Hei det var rett før jeg bestilte en HTC sensation men så sa folk at jeg burde vente for det kom snart en X et eller annet som var enda kraftigere og større. Men er det vits å vente eller er de ca like? Når forventes den å komme?

#2 J.T.

J.T.

Superbruker

• PipPipPipPip
  • 1092 Innlegg:
  • System: Windows 7 Enterprise, Windows 8

Skrevet 14 October 2011 - 04:00

HTC Sensation XE forventes å komme i løpet av oktober, og er storebroren til HTC Sensation.
HTC lanserer også Sensation XL i løpet av nærmeste framtid.

En sammenligning av alle 3 telefonene!

Det skal også nevnes at Android 2.3.4 er tilgjengelig som oppdatering, i alle fall til Sensation, så jeg regner med at det finnes til Sensation XE og Sensation XL også.

Hvor stor forskjell det er på de skal jeg ikke uttale meg om, men litt er det nok.
Om det er nok til å forsvare prisforskjellen på de når de blir lansert, det er vel litt opp til hver enkelt.

Selv så har jeg nylig oppgradert fra HTC Desire til HTC Sensation, og er strålende fornøyd så langt :)

#3 Klykken

Klykken

Hardware Man

• 13837 Innlegg:
  • System: Windows 7 HP/Pro 64-bit
  • Kjernekompetanse:Maskinvare

Skrevet 14 October 2011 - 08:13

Jeg for min del har planer om å vente på den nye Nexus-telefonen som det ryktes om. :) Nexus er googles telefon med ren Android, uten noe "tillegg lagt oppå OSet". Disse får også oppdateringer først. Per nå har jeg Nexus One fra tidlig 2010, med aller nyeste android (2.3.6) rett fra Google.

Har prøvd mange telefoner fra andre produsenter, men må ærlig innrømme at jeg ikke blir imponert over skallene de legger oppå selve OSet. Da spesielt Sony sitt rotete skall.

Om det viser seg at ryktene stemmer og at Nexus Prime snart kommer i butikkhyllene, vil iallefall jeg råde deg til å vente.

#4 Symask

Symask

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 118 Innlegg:

Skrevet 17 October 2011 - 10:57

Det blir til at jeg venter, kjøper heller en nye minnebrikke til den jeg har. Satser på at sensation går ned i pris eller at det kommer noe nytt

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere