Gå til innhold

Bilde

Er mw2 trygt å spille nå?

• Vennligst logg inn for å svare.
6 svar til dette emnet

#1 Sonarctica

Sonarctica

Junior

• PipPip
  • 109 Innlegg:
  • System: windows 7 ultimate 64bit

Skrevet 08 January 2011 - 10:46

litt feil-ledende overskrift men mente om det er trygt å spille siden det var ørten tusen wallhackers og aimbottere sist jeg spella sånn at jeg sletta spellet frem til det hadde roa seg...

så er det rolig der nå?:)så er gaminga mi tilbake på mw2:P

#2 Staffel

Staffel

Junior

• PipPip
  • 116 Innlegg:

Skrevet 13 February 2011 - 22:33

Er det enda, dog ikke på ALLE serverne, fyfaen det er irriterende!! Når man dør rekker man å se 2-3sek av fyrn eller botn. Lang liste med cheats...
Servere hvor det bl.a er mindre gravity osv.. Håper dette fikses med en gang! Jeg slutter å spille ei stund pga dt.

#3 GhostViruz141

GhostViruz141

Nyansatt

• Pip
  • 2 Innlegg:
  • System: Windows 7 Home Premium 64

Skrevet 03 April 2011 - 16:54

NÅ synes jeg det er trygt. I hvertfall på PS3. Før var en hacker i hvre eneste lobby, men har ikke sett mange hackere sist jeg spilte for 2 uker siden. På pcen pleier det ikke være så mange.

#4 Sonarctica

Sonarctica

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 109 Innlegg:
  • System: windows 7 ultimate 64bit

Skrevet 03 April 2011 - 17:58

Ja men jeg spiller på pc:P, som var det jeg lurte på;)

#5 GhostViruz141

GhostViruz141

Nyansatt

• Pip
  • 2 Innlegg:
  • System: Windows 7 Home Premium 64

Skrevet 03 April 2011 - 19:35

Har MW2 på PS3 og PC. Merker flere hackere på PS3 enn på PC, men nå er det ikke mange på hverken på PC eler PS3

#6 MariusOX

MariusOX

Nyansatt

• Pip
  • 1 Innlegg:
  • System: Windows 7 Pro og Ultimate x64

Skrevet 08 April 2011 - 10:07

Man kommer alltid til å komme over juksere. Det er bare slik personer er.
Selv har jeg ikke juksa med vilje men har kommet inn på en del hacka-servere som booster deg til lvl 70 med en gang-.-
Jeg har spilt aktivt nå i ca en måned, minst et par timer hver dag, og jeg møter på juksere, men det er mer sjeldent enn i fjor sommer f.eks. Jeg vil si at det er trygt. Men som nevnt, du kommer alltid til å møte noen som jukser.
Spiller på PC, og vil si at det som plager meg mest for tiden er en veldig ustabil steam, og ikke IWNet.

#7 Karls3n

Karls3n

Nyansatt

• Pip
  • 7 Innlegg:

Skrevet 24 June 2011 - 11:45

Ettersom MW2 ikke er så populært som det var før så forsvinner også haxxor's... dette er en normal utvikling.
Men fritt blir det nok aldri... det er alltid noen som skal prøve seg på noe snusk.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere