Gå til innhold

Bilde

Betalingsapps til Android. Hvilke anbefales?

• Vennligst logg inn for å svare.
15 svar til dette emnet

#1 Klykken

Klykken

Hardware Man

• 13920 Innlegg:
  • System: Windows 7 HP/Pro 64-bit
  • Kjernekompetanse:Maskinvare

Skrevet 06 October 2010 - 10:35

Nå som Android sitt applikasjonsmarked (kalt Market på folkemunne) har blitt åpnet for kjøp gir dette muligheten til nye og kanskje bedre apps til din telefon. Jeg for min del har såvidt rukket å teste dette, og kun lastet ned to "mindre nyttige" apps.
Prøvde meg på "Beautiful Widgets" og "Fruit Ninja", og disse var helt ok.

Beautiful Widgets er en samling med, nettopp, widgets som kan pryde skjermen din med både vær, klokke, funksjonstaster som du kan endre utseende på som du selv foretrekker. I tillegg får du muligheten til å laste ned et "Live Wallpaper" som fungerer sammen med vær-widgeten. Snedig saker som gir et nytt utseende til din telefon.

Fruit Ninja er et godt laget spill med god grafikk og lyd, samt at det gir god underholdning. Iallefall for en stund. Hele poenget er å kappe opp frukt som flyver over skjermen din med sverdet ditt. Diverse oppgraderinger av våpen ventes hvis du gjør en god jobb. Som sagt, helt greit tidsfordriv.

-----

Ellers vil jeg tørre påstå at det er litt uoversiktlig å knote rundt i Market uten å vite eksakt hva man bør lete etter, så hvorfor ikke dele dine anbefalinger med andre?

Hvilke har du kjøpt, og hvilke anbefaler du for oss andre? Både nyttige og unyttige er interessante.

PS! Ikke glem å ta med link til appen med en kort forklaring om hva det er, og evt QR-kode om du finner det.
  • 0

#2 Musearm

Musearm

Nyansatt

• Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 07 October 2010 - 12:00

Nyttige: Skype, notepad, Multicon, Picsay, Vonage for FB
Morsomme spill: (alt er relativt) AirControl, SuperYatzy, BackGammon
  • 0

#3 Klykken

Klykken

Hardware Man

• Trådstarter
  • 13920 Innlegg:
  • System: Windows 7 HP/Pro 64-bit
  • Kjernekompetanse:Maskinvare

Skrevet 07 October 2010 - 14:40

Som nevnt i slutten av hovedinnlegget så hadde det vært fint med en beskrivelse av appen(e) dere anbefaler, samt at det linkes til det. Appbrain kan benyttes for link.
Husk at det er applikasjoner som koster penger som er temaet i denne tråden, som vil si at de som er gratis kan taes et annet sted. :)
  • 0

#4 supersnooper_0

supersnooper_0

Nyansatt

• Pip
  • 72 Innlegg:

Skrevet 10 October 2010 - 13:59

Better Keyboard. Sier egentlig seg selv. Har ennå ikke klart og finne Norsk tastatur og/eller ordliste, er sikkert mulig, men jeg har ikke rota meg frem til det ennå. (Man får ÆØÅ ved og holde A eller O inne)
Føler at jeg skriver fortere og bommer mindre på bokstavene. Ihvertfall på det temaet jeg bruker. Better Keyboard - ADWone
  • 0

#5 Saint

Saint

Nyansatt

• Pip
  • 24 Innlegg:

Skrevet 11 October 2010 - 02:39

Better Keyboard. Sier egentlig seg selv. Har ennå ikke klart og finne Norsk tastatur og/eller ordliste, er sikkert mulig, men jeg har ikke rota meg frem til det ennå. (Man får ÆØÅ ved og holde A eller O inne)
Føler at jeg skriver fortere og bommer mindre på bokstavene. Ihvertfall på det temaet jeg bruker. Better Keyboard - ADWone

Scandinavian keyboard
Postet bilde QR Kode "bruk mobilen til å scanne inn og laste ned programlinken"
og
Norwegian dictionary
Postet bilde QR Kode
fungerer utmerket på alle android versjoner begge to laget av en Trygve Aaberge.

Begge 2 gratis, beklager Kongklykken

Nå har jeg hatt mulighet siden jeg flyttet ned til Australia i starten av februar til å benytte meg av kjøpe applikasjoner, men har enda ikke hatt bruk for å gjøre det da gratis versjoner for alt jeg bruker har vært lett å finne.
Det er ett kjøpe program jeg vil anbefale om en trenger å bruke sin android telefon til gps navigering i bil med talenavigering så er dette CoPilot live 8 Dette koster endel penger men igjen så har man ett fullverdig navigeringsverktøy på mobilen som ikke trenger nett tilgang.

Dette innlegget er endret av STS: 11 October 2010 - 02:42

• 0

#6 LieX

LieX

Superbruker

• PipPipPipPip
  • 2295 Innlegg:
  • System: windows

Skrevet 18 October 2010 - 10:04

Extended Control
Veldig kjekk liten app som utvider power-baren til det mer praktiske :)
Du kan bygge den opp som du vil og den funker veldig bra.
Negative sider har den dog: DEN SUGER STRØM. Batterilevetiden på min Legend gikk drastisk ned etter installasjon, og er nå tilbake til normalen, etter avinstallasjon
  • 0

#7 olpi

olpi

Nyansatt

• Pip
  • 75 Innlegg:
  • System: Windows 7 Home Premium

Skrevet 18 October 2010 - 18:16

WireGoggles er en grei liten app som du kan ta ganskle fine/morsomme bilder med.
Den gjør om bildene til forskjellig farger. :lol:
  • 0

#8 JohnTh31

JohnTh31

Nyansatt

• Pip
  • 3 Innlegg:
  • System: unkw

Skrevet 31 October 2010 - 23:18

En Betalings app jeg er veldig fornøyd med, er Copilot 8. Et komplett gps program som gir deg muligheten til å navigere deg frem til riktig sted uten å bruke mobilnetttet. man laster ned karter man selv trenger. programmet koster riktig nok ca 500 kroner. men etter min smak, så var det verdt det. Meget fornøyd :)
  • 0

#9 LieX

LieX

Superbruker

• PipPipPipPip
  • 2295 Innlegg:
  • System: windows

Skrevet 07 December 2010 - 16:06

En Betalings app jeg er veldig fornøyd med, er Copilot 8. Et komplett gps program som gir deg muligheten til å navigere deg frem til riktig sted uten å bruke mobilnetttet. man laster ned karter man selv trenger. programmet koster riktig nok ca 500 kroner. men etter min smak, så var det verdt det. Meget fornøyd :)

Enig, men ikke helt enig.
Copilot 8 er genialt, og funker kjempebra. Kjøpte det selv, men jeg betalte rundt 200,- for det :)

EDIT: Sjekket det igjen nå, og ja. Jeg betalte £23.47
Men nå ser jeg på app-market koster det ca £70, Så dem har vel hevet prisene !

Dette innlegget er endret av LieX: 07 December 2010 - 16:08

• 0

#10 Evileyed

Evileyed

Junior

• PipPip
  • 100 Innlegg:

Skrevet 13 January 2011 - 14:17

Enig, men ikke helt enig.
Copilot 8 er genialt, og funker kjempebra. Kjøpte det selv, men jeg betalte rundt 200,- for det :)

EDIT: Sjekket det igjen nå, og ja. Jeg betalte £23.47
Men nå ser jeg på app-market koster det ca £70, Så dem har vel hevet prisene !

Har sett en del på copilot, virker veldig lovende ja. Så det var en test på Navigon programmet, men noen som har kjenskap til Navigon og/eller Sygic i forhold til copilot?

Syntes også Navigon virker veldig lovende.
  • 0

#11 Stian

Stian

Superbruker

• 2521 Innlegg:

Skrevet 24 May 2011 - 00:50

Dersom du har noen rolige perioder i løpet av dagen, kan du slå ihjel litt tid med GameBoid. Dette er enkelt og greit en Gameboy Advanced-emulator som fungerer utrolig godt på nyere Android-telefoner. Det er oppgitt at den ikke klarer å kjøre alle GBA-spill, men den har klart alt jeg har kastet etter den iallefall. :rolleyes:
  • 0

#12 jerry

jerry

Junior

• PipPip
  • 145 Innlegg:
  • System: Arch Linux / Windows XP / Windows 7

Skrevet 24 May 2011 - 13:48

eller Nesoid, for å emulere NES :D

Dette innlegget er endret av jerry: 24 May 2011 - 13:48

• 0

#13 skipperen

skipperen

Nyansatt

• Pip
  • 97 Innlegg:
  • System: Windows 7

Skrevet 06 May 2012 - 08:34

håper vi kan komme med gratis apper også da om hva dere syns er best eller har selv da :)
  • 0

#14 Nicwillu

Nicwillu

Superbruker

• 1090 Innlegg:
  • System: Windows 7 Ultimate 64-bit

Skrevet 07 May 2012 - 17:05

Postet bilde

http://www.imedi24.c...iweb/index.aspx

Denne appen er et must, det er rett og slett en livreddende app. Trykk på en stor rød knapp hvis du havner i en nødsituasjon, og den ringer automatisk opp en sentral, som viderefører lokasjon og informasjon til nærmeste Ambulansesentral. Fungerer over hele verden, du kan også skrive inn helseopplysninger osv. MUST app!

Dette innlegget er endret av Nicwillu: 07 May 2012 - 17:07

• 0

#15 skipperen

skipperen

Nyansatt

• Pip
  • 97 Innlegg:
  • System: Windows 7

Skrevet 04 January 2013 - 22:57

er det noen tips om bra spill apper til samsung ?

værmelings apper da ?

• 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere