Feilmeldingstråd for Forumet v3
Skrevet 29 January 2010 - 01:36
Helt øverst til høyre står det:
* Logget inn som r2d290 (Logg ut) * @forumet
Denne teksten er nermest usynlig med fargekombinasjonen som er der.
Og, på dynamisk skin er hensikten at forumet skal vises like bredt som skjermen, og det gjør den. Hva er da hensikten med å kunne flytte seg bortover på siden, når det bare er grått der borte? (bruker firefox og vista).
Skrevet 29 January 2010 - 02:13
Disse tar litt ressurser og tid å kjøre igjennom, så derfor kan det oppleves at forumet laster tregt.
Skrevet 29 January 2010 - 22:04
Skal spandere oppmerksomhet om den er gul også, det lover jeg, men innloggingsmuligheten som fortsatt er tilstede, bør kunne gjøres noe med, for det er vel liten hensikt å fortsette å kunne logge inn, men du er innlogget... i alle fall uten å måtte logge ut på forhånd.Vel, vi fikk oppmerksomheten din, gjorde vi ikke?
![]()
Feltet vil kun være der dersom det er noe veldig viktig vi har på hjertet som må legges merke til. Det vil forsvinne når vi tar det vekk.. (logisk (!))
-ZnarreZ-
Skrevet 29 January 2010 - 23:59
Fordi, når du er innlogget, så skal det jo ikke vises noen link til Logg-inn-siden.
Hvordan kommer du deg til innloggingssiden når du allerede er innlogget?
Skrevet 30 January 2010 - 00:08
Er det muligt å få den tilbake i en eller annen form?
Slik at jeg finner mine innlegg like enkelt, som det var før.
EDIT
Ser at det er noe lignede på høyre siden(i Forumnytt), men det var ikke så "lett" å lese. MEN det er det ihvertfall :-)
Eller kanskje bare uvant til å lese den. Vender meg nok til den og.
Takker ellers for et kanon bra forum :-)
Dette innlegget er endret av zx300: 30 January 2010 - 00:11
Skrevet 30 January 2010 - 00:15
Skrevet 30 January 2010 - 00:30
hmmm, hvor fant du denne henne?zx300; Tenker du da på en direkte link til f.eks denne siden:
=1&view_by_title=1"]Dine emner
Er det et icon å trykke på, så kommer denne opp? Slik som en hadde tidligere?
Eller er den her, og bare jeg som er blinde?
Skrevet 30 January 2010 - 00:41
Jeg kjenner nok forumet litt bedre enn den gjennomsnittlige bruker, så for meg er det enkelt å finne frem til det jeg ser etter. Forøvrig, etterstreber vi å gjøre forumet så brukervennlig som mulig for dere brukere.
Du kan få oversikt over dine egne emner og innlegg slik:
Metode 1:
Ved siden av ditt brukernavn i forumet, har du følgende ikon:

Ved å klikke på den, vil du få opp en liten popup, som inneholder veldig basic informasjon om deg eller andre brukere. Nederst i den boksen har du også noen ikoner, hvor du blant annet kan klikke på "Finn emner" eller "Finn innlegg".
Metode 2:
Du kan gå inn på din (eller andres) profil, og rett under avataren til venstre finner du linker til de samme funksjonene som nevnt over.
Metode 3:
I Forumnytt har du på høyre side en oversikt over dine siste emner og innlegg.
Forumnytt gir deg all den viktigste informasjonen du trenger for å holde deg oppdatert på hva som har skjedd i forumet den siste tiden.
Så, spørsmålet er nå - er det ønskelig med en link til "Mine emner" i sidebare til venstre på forumet?
Skrevet 30 January 2010 - 02:30
Da skal alle innlegg i forumet være 'rebuildet'.Til informasjon vil det i tiden fremover, primært nattestid bli kjørt noen rebuildingscript.
Disse tar litt ressurser og tid å kjøre igjennom, så derfor kan det oppleves at forumet laster tregt.
Alle eldre sitater og kodebokser osv skal nå fungere opp mot den nye versjonen.
Scriptet ble startet klokken 02.00 i går natt og kjørte frem til klokken 06.30. Deretter ble det fortsatt igjen klokken 23.00-01.30. Totalt tok det altså ca. 7 timer.
Det er noen andre småscripts som blir kjørt også, men de er ikke så tid- og ressurskrevende som overnevnte.
Skrevet 30 January 2010 - 04:22
----------------------------
Du kan ikke motta epost fra dette forumet nå
Inntill du tillater epost fra dette forumet, vil du ikke kunne epostvarsler fra forumet, slik som emnevarsel, varsel om ny PM osv.
Click here to allow email from this forum
Språk og oversettelsesfeil...
Oversettelsesfeil...
Oversettelsesfeil...
Oversettelsesfeil...
Oversettelsesfeil...
Språkfeil? Slenge inn ordet emner/poster foran hvor ?
Hva gjør den epost-linken der? Eller skulle link-tittel vært endret?
Skinbug?
Oversettelsesfeil...
Alt er testet i ITpro.no Dynamisk-skinnet, med nettleseren Opera.
Skrevet 30 January 2010 - 12:53
Skrevet 30 January 2010 - 17:32
Ellers så er det en ting jeg savner på det nye forumet, men vet heller ikke om det kommer tilbake heller... Propoengene... Er de borte, eller får vi de igjen som rykte?
Skrevet 30 January 2010 - 17:47
Skrevet 30 January 2010 - 20:23

Ellers synes jeg forumnyttsiden var litt kjedelig og tom, men masse annet som er nydelig!!!
Dette innlegget er endret av haklam: 30 January 2010 - 20:25
Skrevet 31 January 2010 - 00:30
Jeg synes det er litt rart det der, ZnarreZ.
Fordi, når du er innlogget, så skal det jo ikke vises noen link til Logg-inn-siden.
Hvordan kommer du deg til innloggingssiden når du allerede er innlogget?
Når jeg kom frem, trykket jeg på linken Logg inn og kom til http://itpro.no/supp...m/logg-inn.html. Etter en vellykket (eller mislykket) innlogging, vil jeg fortsatt være på den siden uten å bli redirectet til et annet sted. Det var derfor røde meldingen "Oppgradert forum" fikk meg til å mistenke at jeg hadde skrevet feil passord, selv etter flere forsøk uten at innloggingsmuligheten forsvant. Linken http://itpro.no/supp...m/logg-inn.html er fortsatt tilgjengelig i Opera (10.10) etter jeg har logget inn...
-ZnarreZ-
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere