Gå til innhold

Bilde

Hvordan bruke Mouse Machine på wow?

• Vennligst logg inn for å svare.
1 svar til dette emnet

#1 Piecreator

Piecreator

Junior

• PipPip
  • 385 Innlegg:

Skrevet 17 September 2009 - 13:22

Hører folk snakker om og bruke mouse machine for og gå level fortere og sånt?
men hvordan bruker man det?
jeg har prøvd og starte programmet men skjønner ingenting:D?
noen som kan forklare?:D
  • 0

#2 Eventyret

Eventyret

Malware Support Leader

• 1806 Innlegg:
  • System: Chromium OS

Skrevet 17 September 2009 - 15:42

Ville tro dette er noe du har fra denne tråden

WoW Levlings hjelp?

Personlig så mener jeg at, om du ikke vet hvordan du bruker det gjør som alle andre IKKE bruk det.

Spillet er laget for at ting skal ta tid. Og som kongklykken skrev gjentar jeg her også.

Additional License Limitations.
The license granted to you in Section 1 is subject to the limitations set forth in Sections 1 and 2 (collectively, the "License Limitations"). Any use of the Service or the Game Client in violation of the License Limitations will be regarded as an infringement of Blizzard's copyrights in and to the Game. You agree that you will not, under any circumstances:

A. use cheats, automation software (bots), hacks, mods or any other unauthorized third-party software designed to modify the World of Warcraft experience;

B. exploit the Game or any of its parts, including without limitation the Service, for any commercial purpose, including without limitation (a) use at a cyber cafe, computer gaming center or any other location-based site without the express written consent of Blizzard; ( B) for gathering in-game currency, items or resources for sale outside the Game; or © performing in-game services in exchange for payment outside the Game, e.g., power-leveling;

C. use any unauthorized third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through the Game or the Service, including without limitation any software that reads areas of RAM used by the Game to store information about a character or the game environment; provided, however, that Blizzard may, at its sole and absolute discretion, allow the use of certain third party user interfaces;

Delvis du bryter regler og det tror jeg ikke vi vil hjelpe til med.

EDIT:

OG her er hva du godtok da du installerte + når du logget inn for første gang, det du da gjør er avtalebrudd.

I hereby acknowledge that I have read and understand the foregoing License Agreement and agree that by clicking "Accept" or installing the Game Client I am acknowledging my agreement to be bound by the terms and conditions of this License Agreement.

• 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere