Påmelding til BF2 kamp
Det hadde vært velig gøy om folka fra Itpro.no som spiller BF2 kunne tatt en kamp sammen. Og vil gjerne starte det. Det gjør ikke noe om du er god eller ikke fult så god, det er jo bare for å ha det gøy. Så jeg tenkte at kampen kan forekomme 13. februar, ca kl 21.30/22.00 og utover. Det vil bli leid VT kanal (Ventrilo) slik at vi kan snakke sammen mens vi spiller. Men vil selvfølgelig bli delt inn på kanalene etter hvilket lag man er på. Jeg regner med å få lånt en server. Men er ikke siker på om det går den dagen til det tidspunktet. Men det vil det komme info om. (fint om noen kan stile med serveer).
Praktisk info:
Spill type: infantry
For å melde seg på kontakter du meg (info under) eller legger inn et innlegg her. Påmelding skal inneholde:
Vet jeg kommer/kommer kanskje.
Nicet dit.
Kommer på VT/kommer ikke på VT.
Men det er også fint med annen info som: Hva du spiller best og slikt.
Kontakt info:
Xfire: erty15
IRC: EFNet, itpro`s kanal som shudo.
e-post: erty11_13@hotmail.com
Jeg trenger også hjelp, så det er noen posisjoner som er ledige. Det jeg trenger er:
Leg 1 leder (rødt lag, er lagets komandør, Men kan selfølegelig gi rollen til en annen).
Lag 2 leder (blått lag,er lagets komandør. Men kan selfølegelig gi rollen til en annen).
Om du har en BF2 server som du kan låne vekk lit er det fint om du vil være server utleier.
Dette innlegget er endret av Stian M.M.: 11 February 2009 - 18:33
Bruk rediger-knappen. Trippelpostering er unødvendig.