Gå til innhold

Bilde

Noen med på kamp?

• Vennligst logg inn for å svare.
28 svar til dette emnet

#1 shudo

shudo

Junior

• PipPip
  • 179 Innlegg:
  • System: Windows 7

Skrevet 23 December 2008 - 21:45

Prøver igjen :P

Påmelding til BF2 kamp

Det hadde vært velig gøy om folka fra Itpro.no som spiller BF2 kunne tatt en kamp sammen. Og vil gjerne starte det. Det gjør ikke noe om du er god eller ikke fult så god, det er jo bare for å ha det gøy. Så jeg tenkte at kampen kan forekomme 13. februar, ca kl 21.30/22.00 og utover. Det vil bli leid VT kanal (Ventrilo) slik at vi kan snakke sammen mens vi spiller. Men vil selvfølgelig bli delt inn på kanalene etter hvilket lag man er på. Jeg regner med å få lånt en server. Men er ikke siker på om det går den dagen til det tidspunktet. Men det vil det komme info om. (fint om noen kan stile med serveer).

Praktisk info:

Spill type: infantry

For å melde seg på kontakter du meg (info under) eller legger inn et innlegg her. Påmelding skal inneholde:

Vet jeg kommer/kommer kanskje.

Nicet dit.

Kommer på VT/kommer ikke på VT.

Men det er også fint med annen info som: Hva du spiller best og slikt.

Kontakt info:

Xfire: erty15

IRC: EFNet, itpro`s kanal som shudo.

e-post: erty11_13@hotmail.com

Jeg trenger også hjelp, så det er noen posisjoner som er ledige. Det jeg trenger er:

Leg 1 leder (rødt lag, er lagets komandør, Men kan selfølegelig gi rollen til en annen).

Lag 2 leder (blått lag,er lagets komandør. Men kan selfølegelig gi rollen til en annen).

Om du har en BF2 server som du kan låne vekk lit er det fint om du vil være server utleier.

Dette innlegget er endret av Stian M.M.: 11 February 2009 - 18:33
Bruk rediger-knappen. Trippelpostering er unødvendig.

• 0

#2 Kakeshoma

Kakeshoma

Superbruker

• 2841 Innlegg:
  • System: Windows 8.1

Skrevet 11 February 2009 - 16:49

Må jo ha helikopter da... :eek:
  • 0

#3 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 11 February 2009 - 17:07

Vel egentlig er det de samme for meg! De som er med skriver hva de vil og det spiller vi det som blir flest av ;)
  • 0

#4 PØB

PØB

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:

Skrevet 12 February 2009 - 23:23

Blir gjerne med, kjenner også noen som sikkert vil bli med vist det er i orden, de er ikke på itpro.

Jeg er ikke særlig god men litt bedre enn en nybegynner.
Takler de fleste våpen og kan være kommander vist det er nødvendig.
Kjører gjærne, bruker også pistol, ikke så god på granat, men kan litt å bruke kniven.
Liker best:

KINA
Sniper, Medic, Special Forces og Assult

MEC
Enginer, Medic, Special Forces og Assult

USA
Special Forces, Assult og Support

Kan ganske sikkert komme , Og har skaffet VT

Dette innlegget er endret av PØB: 12 February 2009 - 23:26

• 0

#5 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 02:35

Blir gjerne med, kjenner også noen som sikkert vil bli med vist det er i orden, de er ikke på itpro.

Jeg er ikke særlig god men litt bedre enn en nybegynner.
Takler de fleste våpen og kan være kommander vist det er nødvendig.
Kjører gjærne, bruker også pistol, ikke så god på granat, men kan litt å bruke kniven.
Liker best:

KINA
Sniper, Medic, Special Forces og Assult

MEC
Enginer, Medic, Special Forces og Assult

USA
Special Forces, Assult og Support

Kan ganske sikkert komme , Og har skaffet VT

Ok, om vi får flere med kan vi nåk spille ja. Og det er bare å invitere vennene dine selv om de ikke er på itpro.no eller X6 jo flere jo gøyere. Kjempebra skafet av VT slipper å leie da :P. Men før jeg vet om vi får låne noe server må lit flere kome med folken ;).

Og hvor mange andre har du som kan vere med? Fint med antal ;).
  • 0

#6 jes74

jes74

Nyansatt

• Pip
  • 2 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 11:35

Hei!

Kan sikkert stille jeg også :)

Jes
  • 0

#7 it-duden

it-duden

Senior

• PipPipPip
  • 952 Innlegg:
  • System: windows

Skrevet 13 February 2009 - 12:33

Dette frister.. Jeg er ikke i klan.. gjør det noe?
Om lenge siden jeg har spilt, så kanskje litt rusten..
  • 0

#8 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 16:06

Dette frister.. Jeg er ikke i klan.. gjør det noe?
Om lenge siden jeg har spilt, så kanskje litt rusten..

Nei, det gjør overhode ingenting. Er heler ikke med i noe klan. Dete er bare for å ha det gøy og spille sammen med folk herfra. Men som sakt gjør ikke noe om andre folk er med heller :P. Har du venner er det bare for de å bli med ;)
  • 0

#9 Morteri

Morteri

Nyansatt

• Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 16:56

Doh!
Så dette nå netopp, og jeg kjører windows 7....(Bf2 er funker ikke på 7). Hadde vært konge å blitt med hvis jeg hadde hatt vista, men desverre. Jeg tror jeg ikke får installert vista til i kveld

Men kjører dere dette opplegget neste helg kan jeg gjerne bli med.

EDIT: Er det bare meg, eller er klokken deres 1 time for rask?? Idag, 16:56 (klokken er 15:56)

EDIT: Joda jeg skal klare å installere vista. Da er jeg også kansje med

Dette innlegget er endret av Morteri: 13 February 2009 - 18:27

• 0

#10 PØB

PØB

Junior

• PipPip
  • 174 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 19:50

Ok, om vi får flere med kan vi nåk spille ja. Og det er bare å invitere vennene dine selv om de ikke er på itpro.no eller X6 jo flere jo gøyere. Kjempebra skafet av VT slipper å leie da :P. Men før jeg vet om vi får låne noe server må lit flere kome med folken ;).

Og hvor mange andre har du som kan vere med? Fint med antal ;).

Tror du misforsto meg lit, jeg har ikkt VT server men lastet ned vt klient...
  • 0

#11 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 20:47

Tror du misforsto meg lit, jeg har ikkt VT server men lastet ned vt klient...

Oki ;). Da bare leier jeg da. Men jeg må få lånt en server først. Håper noek kan låne sin ;).
  • 0

#12 zerogoofy

zerogoofy

Senior

• PipPipPip
  • 948 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 21:21

Jeg kan også bli med, har 2 til som ikke er medlemmer her som sikkert vil bli med, vi er klan spillere så vi må vel dele oss opp på to lag:) du kan sende meg en pm med din msn adresse om du vil, så kan vi avtale nærmere over der.
  • 0

#13 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 21:37

Hei folkens. Kommer med lit mer info:
Har ikke fåt tak i server enda men stadig opptimist og tror jeg kan klare det. Jeg kommer til å kontakte via PM eller E-post (for de som har sendt e-post). Ber alle som har mic å laste ned VT ettersom det er det vi kommet til å leie. Jeg kommer til å leie en VT server for 3timer. Og leger innlogings info inn nermere 21.30. Slik at alle kan få komt seg på begyner kampen 22.00 håper på at dere møter opp der hvertfal 21.45.
  • 0

#14 zerogoofy

zerogoofy

Senior

• PipPipPip
  • 948 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 22:10

Jeg blir iallefall med, så får vi se hva som skjer ikke sant? de to andre jeg snakket om blir ikke med i kveld, skal du prøve å få dette til flere ganger?

Om du ikke får til å sette opp server, så kan vi jo dra på en av bf.no sine servere?

Dette innlegget er endret av zerogoofy: 13 February 2009 - 22:12

• 0

#15 shudo

shudo

Junior

• Trådstarter
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Skrevet 13 February 2009 - 22:17

Jeg blir iallefall med, så får vi se hva som skjer ikke sant? de to andre jeg snakket om blir ikke med i kveld, skal du prøve å få dette til flere ganger?

Om du ikke får til å sette opp server, så kan vi jo dra på en av bf.no sine servere?

Det kan vi sikert om ikke noe anet går. Men det som er "karvene": 1. De låner gratis. 2. De lar en av oss vere admin eller en av de er der å administrerer ;) .

Og jepp. Skal prøve å få det til flere ganger. Nåverende er vi 4 spillere. Kan gå det ¨å men blir fryktelig kjedelig :P . Kommer klan lederen til et klan jeg kjener lit på kan jeg jo sprøe om e kan vere med å spille (deles opp på de da :P ) og om serveren dies kan brukes ;)

Det vi kan gjøre i nød er å laste ned et program som kan simulere et localt netverk og da gjør at vi kan spille på serveren som om den var en local på netverket ;) :P .

EDIT: Kan bli forsinelser for min del. For det pappa har netverekt å kontoret og går bare trådløst nå. Må ha det ned på rommet om jeg kan spille med min stasjonere ;) .

Er fortsat forinket men nå er VT leid.
Serverens IP-Adresse: 84.49.16.99 og serverens port: 5373
Serverpassordet er: boyi

EDIT (kl 21.57): Beklager forsinkelsen. Vet ikke om jeg kan på 1t eller 30min. Og om jeg får server lånt. Men dere kana jo komme på vt og snakke og diskutere. Om det ikke skulle bli noe av så prøver vi igjen en annen gang. Prøver da og poste det lit tideligere slik at folk får tid på deg :P ;)

EDIT (kl 22.22): Tror ikke det blir kamp i dag. Beklager. Vi får ta det igjen en annen dag. Da skal jeg vere MYE mer forbret. Lager oppskag noen dgaer før i stede for 1 dag før. Skafer server før jeg lager oppslag :P. Og slike ting. Beklager så mye.

Dette innlegget er endret av Shudo: 13 February 2009 - 23:23

• 0

1 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 1 gjester, 0 anonyme brukere