[LØST] irDA

11 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har problemer med å koble opp min nye Nokia 6310i til pc'n via infrarød port. Virker kun på den gamle 8210. Hva gjør jeg da? Oppdatering av os?

ron-røb

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja ja ja, dette har jeg gjort 1000000 ganger. Problemet er at denne dritten fungerer bare med sp2. Siden jeg har sp4 på min maskin så får jeg ikke installert noe som helst. Helvetes møkk.

ron-røb

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er møkk? PC'n eller mobilen? (Håper på mobilen..)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sp4 til Win2000 Pro er en stor bug! Avinnstaller den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

rbrandso, bug??? Så kan det jo være at sikkerheten er blitt litt skjerpet i SP4 - ikke dumt det dah.. Jeg foretrekker heller å være så sikker som det går ann, istedenfor brukervennligheten som muligens fyker ut døra... IrDa er jo ikke hva jeg vil kalle sikkert... Tok med meg laptop'en rundt på jobben, pekte den mot diverse maskiner, og "ding-dong" - tilkoblet... Kjekke greier.. Sats på Bluetooth... IrDa er gammel teknologi, og det går treeegt... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bøåtann er jo ikke så forbannet utbredt enda da, HW produsentene kvier seg for å implementere det, og det er jo ikke rart - det er ikke så veeeldig fantastisk, og de må sikkert punge ut med endel royalties..

Håper på trådløs-USB jeg, skulle ikke det dukke opp snart..?

/BeyondALL

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

He..he.. Tror heller jeg venter til trådløs firewire-4 (Gigabit?), med laserpresisjonsstyring og 1024bits kryptering... Åhei.. det blir lenge til.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

trådløs firewire-4???

Trådløs USB er faktisk noe som kommer snart ...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Problemet jeg fikk var at driveren til Nokia ikke er signert. Da vil windows automatisk velge sin egen driver ( som ikke virker ).

Ta og oppgrader driver - og velg bruk en av de andre driverne som windows har tilgjengelig. Da kan du velge nokias egen driver.

Fungerte utmerket for meg.

HS B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ehem.. Nokia's feil. Vil ikke ta ansvar for hva de lager. Rølpete spør du meg... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive