Programvare

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei 

Har en HP Photosmart C 8100 , Har ikke cd til denne lenger. Har forsøkt og laste ned programvare til denne fra    HP sin side. Nedlastingen går fint, men installeringen går ikke, stopper hver gang .                                                      Har en HP ENVY m6 med Windows 10 .  64 bit.

Hva gjør jeg feil , må en ha en cd ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Har du forsøkt å høyreklikke på fila og velge: Kjør som administrator?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har forsøkt: Kjør som administrator. Det hjelper ikke. Installeringen starter og går litt, men kutter brått på samme sted. Her også forsøkt og stoppe virusprogrammet hjelper heller ikke.

Hva kan jeg gjøre ????

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du mer enn ett antivirusprogram som kjører samtidig?

Har du dobbeltsjekka at nedlastinga faktisk støtter enheten din ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har bare Windows eget antivirusprogram. Når jeg lastet ned programvaren fra HP sin side kom det opp at jeg har windows 10 og 64 bit. og hvilke nedlasting som var anbefalt for mitt system.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei. Beklager sent svar.

Har du skriveren koblet til PC-en med USB mens du installerer? Hvis så, koble den fra, så kobler du til når du får beskjed om det, eller når programmet leter etter skriver. Pass også på at all gammel driver og skriver-programvare er avvinstallert på PC-en, restart PC etter evn. avvinstallering.

Du kan også prøve HP Print and Scan Doctorhttps://support.hp.com/us-en/product/hp-photosmart-8100-printer-series/397809/document/c03419426

Den sjekker etter blokkeringer og feil som forhindrer installering.

Evn. test bare med Windows innebygde drivere for skriveren: https://support.hp.com/us-en/product/hp-photosmart-8100-printer-series/397809/document/c04655208

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive