Utrolig merkelig skjerm-problem i Windows 10 Home

2 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har en Samsung Ultrabook laptop som kjører Windows 10 Home. Den har fungert helt OK inntil jeg satte inn en minnepinne som jeg hadde laget selv på en annen PC. Minnepinnen inneholdt noen videoer som jeg selv hadde tatt opp, og som ble avspilt helt OK. Jeg har ingen mistanker om at der er noen fremmedelementer på minnepinne eller PC.

Plutselig ble skjermbildet kraftig påvirket sånn at det kunne se ut som om skjermen var ødelagt (psykidelisk), men det var mulig å skimte skjerminnholdet (med utstrakt bruk av fantasi, og en annen PC ved siden av).

Jeg klarte å starte PC’en i Sikker modus, og da fungerte skjermen helt OK, så teknisk sett er der ingen feil.

Men, selv om jeg i sikker modus forsøkte å gjøre en del endringer har det ikke lykkes meg å få frem et vanlig skjermbilde når jeg har gått tilbake til vanlig modus.

Jeg vil være svart takknemlig om noen kan tipse meg med råd om hva jeg kan forsøke for å frem et normalt Windows bilde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

for meg kunne det hører som om det er noe galt med skjerm driveren din. er det en laptop du har?? dersom ja test om du kan kjøre en ekstern skjerm på maskinen din. Dersom ja. Last ned siste eller nest siste skjermkortdriver for å se om dette hjelper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive