ruter Hvorfor har jeg en ekstra enhet koblet til ruter?

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg har den nye ruteren fra Telenor, men før den nye ruten sitter den en gammel hvit boks, jeg forstår ikke hvorfor den skal være i mellom,, det må jo gå tregere..

Jeg rotet litt der inne,, prøvde å finne ut hvordan jeg kumme koble til en ekstern harddisk på rutere, jeg fant ikke ut av det.

Så fant jeg noe annen som jeg lurer på hva betyr:

Sender med link med bilde og text..

Det ser ut til at du bruker ethernet WAN, og WAN-enkapsuleringen er satt til DHCP, som er den eneste supporterte enkapsuleringen for ethernet WAN. Om du ønsker å bruke en tredjeparts ruter, trenger du ikke å bridge ruteren siden den bruker ethernet WAN. Bare koble fra denne ruteren og koble tredjeparts ruteren direkte.

Aktivering av IPv6 vil også resultere i firmware-oppgradering om nåværende firmware på ruteren ikke supporterer IPv6.

Jeg tror det betyr at jeg kan koble av den gamle boksen,, men greit å sjekk med gutta først..

Takk for svar

a6906f732b8a081888310c9202df09feHilsen Alex King

Endret av pijano
Husk å gi en mer tydelig emnetittel. Kun "Hei" gir ingen mening om innholdet.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, er det ADSL eller er det fiber du har fra Telenor? Hvis det er ADSL, er det en splitter som står fremfor, slik at analogtelefoni kan fungere videre. Har du ikke analogtelefoni er det bare å fjerne den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive