1 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

 

Vi har Office 365 Premium (ikke Dynamics) og har et excel-ark som er en prisliste over servicekontrakter til ulike maskiner.

 

Kan man ved hjelp av PowerApps, Sharepoint og Flow lage en app (på PC eller android/ios) hvor brukeren velger maskin og reisested og kan lage et tilbud med dette?

 

Rett og slett hvordan lage et program som slår opp ulike produkter i en prisliste. Bør prislisten importert fra excel eller kan det legges inn i Sharepoint-liste eller et excel-ark i Sharepoint?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive