Problemer med Splinter Cell Blacklist på PS3

9 innlegg i emnet

Skrevet

Har altså problemer når jeg kjører blacklist. Noen oppdrag fungerer, men på andre låser den seg helt så det ikke går an å resette. Jeg har ikke noen problemer med andre spill.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er spillet og konsollen oppdatert?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo gjøre et forsøk med å bygge opp databasen i konsollen igjen, kanskje det kan være en løsning: https://www.ps3blog.net/2011/01/28/tips-and-tricks-ps3-rebuild-database-faq-recovery-menu/

Ut over det har jeg dessverre ingen andre tips, annet enn å reinstallere spillet, hvis det kjører fra en harddisk: https://itstillworks.com/delete-install-game-data-ps3-hard-drive-1242.html

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har prøvd å gjenoppbygge harddiskken. Er forøvrig reinstallert nylig. Men det er noen riper på disken. En ny disk vil ikke koste skjorta da. Men det kan jo være vanskelig å treffe blinken da. Noen ganger er de bare humørsyke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det fysiske riper på disken? Hvor da? Hvis det er snurredisk og det ikke er riper på selve hjulet, det ville du bare visst om du hadde tatt den fra hverandre, men kun på chassiset til disken (samme med SSD), er det utvendig og ikke på kontaktpunkter og slikt, så skal ikke det ha noe å si.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den funket overalt i noen timer noen timer nå. Kjørte en viftetest og kjøleviften så det er nok mest sannsynlig et kjøleproblem. Og jeg kan jo bare spille litt singleplayer når den vil også kjøpe en ps4. Blir nok greit med en oppdatering. Men bakoverkompatibel er den ikke. Industrien har ingen moralske skrupler når det gjelder å ta betaling to ganger for samme spill. For ikke å snakke om at de legger urimelige begrensninger på bruken. Og ikke kast bort energien din på å argumentere med de. For de vil ikke skjønne fordi alt er greit så lenge de tjener penger. Det triste er at de ikke ser at det gjør de til horer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Derfor spiller jeg på PC. B)

Jeg kjøpte PS3 for noen år siden, bare pga The Last Uf Us.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du har en HDD kan du jo prøve å laste ned fra Playstation Store, på den måten utelukker du tull med Blueray spilleren og disken

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive