Mobilt kontor - ideer

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei hei. Jeg er en håndverkere og kjører ofte til kundene med bilen min. Jeg har ofte tid mellom avtaler og gjør mange ting - som Skriv e-post eller papirarbeid ut av bilen. Dessverre er dette ikke alltid behagelig, og jeg samler inn ideer om hvordan man setter opp et bilmobilkontor. Det ble anbefalt meg bilassistent, som her https://www.sortimo.no/produkter/mobilt-kontor/. Har noen av dere erfaring med det? Hva kan gjøre jobben min i bilen enda enklere? Takk for dine tips.

Med vennlig hilsen, Malita.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei Malita, og velkommen til forumet.

Det kommer jo veldig an på din bruk hva som vil være å anbefale. Noen trenger mobil printer, andre penn og papir som du skriver.
Det er også verd å vite hvilken type bil dette er, snakker vi en stor cupé, eller en kompakt. Trenger du alt sammen, så ser jo den ganske grei ut som du refererte til der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei Malita, og velkommen til forumet.

Det kommer jo veldig an på din bruk hva som vil være å anbefale. Noen trenger mobil printer, andre penn og papir som du skriver.
Det er også verd å vite hvilken type bil dette er, snakker vi en stor cupé, eller en kompakt. Trenger du alt sammen, så ser jo den ganske grei ut som du refererte til der.

Hei alexsolaat, takk for ditt hurtige svar. Jeg har en vw t4 transporter og vil bare gjøre små oppgaver i bilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive