Gjenoppretning 2.

2 innlegg i emnet

Skrevet

Gjenoppretning 2.

Ja jeg ble lidt imponert et emne som dette mange besøk alt hadde ikke venta dette, Martin Aleksander skrev trenger vi det lengre er til dels enig heller ikke jeg bruker det så ofte lengre, nå setter jeg mine punkt, sletter alle, sett et nytt det er så fort gjort.       Man vet jo aldri en feil kan alle gjøre.

Fokus på hastighet eller? Mye kan hemme den, Opp Bakk i skyen sparer Computeren masse,  mange vet knapt hva det er før etterpå.

Men det krever en del ting at du tar deg av Vedlikeholdet, oppdatering, rydding, fjerner gamle gjenopprett, her  en liten Deel den hadde jeg forsømt lidt, slette hele 7 punkt i dag så satte jeg et nytt, ryddig er den rask også da computeren er optimal var det min tanke, men først så jeg på oppdatering der funket det ikke helt kjørte den , en omstart ja gjorde som  jeg skulle men det hjalp ikke det heller.

Tok et feilsøk ikke det heller hjalp men en feil var der helt klart, neste stepp Defender har jo Win10 den er også med tiden blitt utrolig mye bedre søkte lidt på nettet først en feil 9185487 en Trojaner så flott da.

Nå får vi sjå hva Defender duger til har fått mye Ris av alle, men jeg har merket at også den er blitt bedre og mye bedre også. At den svikta meg en gang får være, feilen ble jo rettet ved en oppdatering.

Feilen ble rettet Trojaner forsvant og jeg seier igjen Takk Microsoft, Defender holder det den lover til folk flest bare husk avstand fra nesa og til skjerm der hadde jeg feila 45 cm det var nok tro meg.

Der nevnes, ikke kjøp dyre Antivirus program hva skrev Martin Administrasjon. Defender og deg selv holder i massevis, jeg har nevn flere ting før den som er for meg viktig er Oppdatering er tidlig oppe hver dag kl 700 da starter den selv jeg tar et blikk er den ikke starta så setter jeg den i gang.  

1 til Max 2 min holder og har fred til neste dag eller jeg starter opp igjen. Når det passer så.   En uvane nei jeg vil ha kontrollen jeg, men Microsoft gjør det for deg jo Takk det maset vil jeg unngå og ikke når jeg driv med noe annet.

Jeg skal ikke her gå i detaljer der er så mye flott fra Microsoft i Win10 av hjelpemidler dernest har vi et Flott Forum her hjelpen er ikke langt unner, jeg får stoppe nå ellers blir jeg vel kasta ut, men jeg vil få Takke også alexsolaat for svar denne løsning du kom med er nok ikke det første folk gjør dem kvier seg.

Første gang er alltid lidt skummel, I-sofil også men hopp i det prøv begge dele det er godt og kunne om uhell er ute.

Nå ble det masse denne gang også beklager dette, mange er i dag på ferie håper Dere har det fint der Dere er, jeg har det flott hele året sommer hver dag men trives på computeren iblant en liten hobby.

Takk for at Dere stakk innom.

matbadfl

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har 2 innlegg her Gjenoppretning og det er flott at så mange har vert innom, nå er alt  231 + 72 når jeg nå skriv, Produktleder alexsolaat han skrev (kjøre en restore) Kanskje.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 godt svart egentlig.

Noen kvier seg nok for det men det er siste løsning og er ikke så dumt og jeg tror kanskje det er det siste folk våger, men der er mange ting før det som kan løse oppgaven, nok tok jeg opp emne Gjenopprett og der ble også nevnt, bruker vi det?

For meg ja i starten så, nå nei veldig sjeldent er jeg blitt flinkere tro?    Nei ikke det heller men Win10 er blitt bedre mere ferdig også merker at hver oppdatering går rett hjem uten problemer, en og anden feil kanskje, der har jeg gått fri har lagt merke til at også ting blir rettet opp.

Syntes Utviklerne har gjort en fin Job selv den siste April oppdatering som mange klager på, den har ikke jeg hatt problem med selv på flere maskiner merkelig  hva gjør jeg?

Har nevnt det før forteller ikke og sier at dette er rett men jeg bruker mine egne Rutiner det er omtrent som Charlie Chaplin og skrua, hver dag jeg starter opp sjekker jeg Oppdatering har nok satt et Tidspunkt ja, iblant er jeg før andre gange etter men dette er jeg nøye med.

Slik har det vert helt fra starten av i Win10.

Gjorde en del feil i starten Gjenopprett ok,    nå nei nesten aldri jeg føler at det er ikke så nødvendig lengre, at jeg setter et punkt ja men ser også Microsoft gjør det da blir det fort mange, så oppgaven blir å slette helst å la det nye stå igjen man vet jo aldri, det er så fort gjort.

Noe jeg har lagt merke til vet ikke hvorfor. Tilgjengelig Stasjoner har lett for å slå seg Av og det er feil, tenker på C + D + 3 til men er jeg der så er jo det en enkelt sak og fikse det.   Jeg er en god del på computer hver dag hvorfor sliter ikke jeg som mange andre gjør.

Flax ikke kom med den den kjøper jeg ikke.

Jeg er nok lidt opptatt av dem 40 cm fra nesa til skjerm ja, tidlig lærte jeg å være Ryddig, uten orden funker ikke noe, Bakk Opp er blitt en god vane, noe som jeg ikke har tenkt på før nå jeg lære av andres feiler men også av mine egne.

Jeg har min måte og gjøre ting på mulig jeg har vert med en stund siden 98 jo det hjelper nok til at det går fint, men merker folk har hver sin egen måte noe sitter igjen fra Vista, XP, Win7 og 8.1 og nå Win10 en sams blanding og kanskje forvirring også.

Minsten skrek her jeg vil  hjem? Barnebarn.

Skal jeg hjelpe noen hore jeg alltid jammen jeg gjør det slik? Og jeg prøver å lære bort nye ting det er ikke alltid så lett, derfor er Win10 lidt problematisk for mange og feil oppstår sier jeg bare, fatt mot vi er på rett vei i dag et flott program Win10.

Jeg venter heller ikke noe svar på dette her men kan det være til nytte for noen så er det jo flott. Ha det flott alle sammen.

matbadfl

Endret av matbadfl
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive