3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg har medlem hos Itpro. Jeg har ventet og ventet på ny passord. Da jeg lager ny medlem nå.

Problem gjenoppretting tilbake. 

Jeg vil fortelle litt om dette.  Jeg har hatt Windows 8.1 Pro. For 4 år siden. Og det kom ny Windows for noen år siden. Windows 10 oppgradet. Og alt var perfekt. Jeg brukte den uten problem på 4 år. Men I august fikk jeg gratis ekstra windows update i 2017. Det var bra på en måned fra august til september. Da jeg dro på ferien til syden på 2 måneder. (Jeg brukte aldri passord når jeg starter på datamaskinen.) Men jeg var ferdig på ferien da jeg dro hjem med fly fra syden, den 23 november i natt. Om morgen stod jeg opp. Jeg gikk til datarommet mitt. Jeg trykket start på datamaskinen. Jeg gikk til kjøkken for å hente kaffe til datarommet. Jeg så på skjermet som det stod Passord. Jeg fikk sjokk. Jeg brukte aldri passord for å komme inn Windows 10. Det gikk bra før. Hvordan åpnet jeg den passordet? Jeg brukte ikke USB eller andre. Det var helt umulig å huske passordet."Dere får se flere bilder av meg senere." Jeg leste på nettet hos Microsoft for få løsning problem passord. Microsoft forklarte Hold Shift og Start på nytt. Jeg trodde på at Gjenoppretting på nytt ordnet seg for å få tilbake passordet. Men Windows 10 slettet alt mine viktigste mapper og Apper. Jeg var så sint på Microsoft support for noen dager siden. Det prøvde å hjelpe meg å fikse for å få tilbake alt mapper og Apper. Det kom av og til frys på skjermet. Microsoft Support klarte ikke å løse problemer (Teamviewer). Microsoft Support sa til meg at 3 Part kan hjelpe meg for å få tilbake. Jeg sa til dem : Hvorfor lager Microsoft 10 passord? Jeg bestemmer selv hva jeg vil bruke passord eller ikke når jeg starter på datamaskinen min. Microsoft Support sier"Beklager, jeg kun ikke hjelpe." Jeg sa til dem: Jeg taper mye penger for å kjøpe spill og Apper. Jeg er forvirre. Er dere snill å hjelpe meg for å få tilbake mapper og Apper. Nå legger jeg bilder ut. Dere ser at Hvor er mine Bilder, Mapper og Apper på skjermet? Alt er borte. Sukk...

Jeg håper at dere som ekspert for å hjelpe meg for å få tilbake mapper, Bilder og Apper.

Dere kan forklare tydelig og vise bilder som jeg forstår dette. Tusen takk for hjelpen og råd fra dere.

Mvh

Torbjorn

0A39B9C3-26D8-470F-BA4D-AFEA3740819F.png

2E04A83E-DB19-421B-B5F2-35D608C950A1.png

9E659D98-2187-449C-8873-DF44BAA5F7BF.png

C11D1A35-AA4D-47FE-8F8D-976982117A09.png

D0B89AF7-95D5-4178-A8A2-86DAFF0D3ED7.png

FD294C1B-A01F-4A93-A70A-FA14E1482EC0.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjapt spørsmål: Hva gjorde du (trykket på) etter at du tok det første bildet? Dette indikerer jo at du allerede har et passord (eventuelt passord med null tegn, antakelig noe som MS tolker som "et passord"). Derfor er det vesentlig å vite hva du gjorde etterpå.

Har du prøvd å logge inn med tom streng (la passordfeltet stå tomt ved innlogging)?

På bilde #4 så har du jo tydeligvis fått logget inn på ettelleranna vis. Da måtte du jo nødvendigvis ha funnet ut av passordproblematikken?

Har desverre ikke satt meg inn i hvordan MS behandler apper så dette kan jeg ikke hjelpe deg med desverre. Om det fungerer på samme måte som med Android (smart-telefoner) så burde du kunne laste ned de samme appene på nytt - forutsatt at du identifiserer deg med samme bruker-id - uten å måtte betale ny lisens for de (antar jeg).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har vært borti noe lignende....
Klok av skade så kloner jeg Win 10 installasjonen med jevne mellomrom.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive