Brenne-program til musikk ?

6 innlegg i emnet

Skrevet

Er det noen som vet hvorledes jeg skal brenne/lagre musikk på CD/DVD ? Jeg må vel ha et program, hvilket ?  Jeg har lastet ned på PCen fra YouTube ved hjelp av MP3 og MP4A. og prøvd med CDBurnXP og en CD-R uten direkte hell. Hørt at det kan brukes DVD også til bare musikk, det er da større plass. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ikke brukt annet en CDBurnXP og det funker fjell på alle mine maskiner, jeg har heller ikke hørt om problemer med det på Win10 heller

hva feilmelding får du og brenner du på riktig hastighet for cd \ dvd platen? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hvilken hastighet er det som er riktig da ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvilken hastighet du skal brenne på bestemmes av hvilken type CD-R \ DVD-R du har og hvilken brenner som er i maskinen din

Hastighetene er ofte oppgitt i X ie. 8x 16x 24x osv 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

nå er jeg på ferie uten tilgang på mine CDer og DVDer, men står det hastigheter som kan brukes for å brenne på disse da ? Og så sammenligner man med hvilken hastighet som skal brukes til min PC ? Men hvor finner jeg PC-ens brennerhastighet, sikkert inne på PCen en plass ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vanligvis så vill det stå hvilken maks hastighet de kan brennes på, men det er opp til produsenten selv og bestemme dette, 99% av alle CD-R og DVD-R jeg har vært borti har dette trykket på selve platen, men det finnes noen som kun har blanke plater uten trykk på seg of her vill den informasjonen stå på coveret eller på spiralboksen du kjøpte dem i.

Når det kommer til hvilken hastighet brenneren din klarer så vil det stå fysisk på selve brenneren markert med eks, 24x men det beste er å sjekke hvilken model du har da den kan ha forskjellige hastigheter for CD-R og DVD-R hvis det er en kombi-brenner, for å finne hvilken model du har er å se under maskinvare  behandling

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive