Ubiquiti NanoStation-loco M5

3 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg oppdager dessverre at min 6-7 år gamle nanostation m5 som fungerer bra kjører på WEP istedenfor WPA. Det varsler Norton meg om.

Når jeg forsøker å logge meg på adminbruker med adminpassord så viser det seg at jeg har glemt begge to. Nå har jeg forsøkt alle koder jeg har brukt, men dessvere feil.

Det er mulig jeg kan resette til fabrikkinnstillinger, men det vil jeg helst unngå da det var ganske komplisert å sette den opp. Derfor spør jeg: Er det noen mulighet for å finne/resette bare adminbruker og passord?

Ser bl.a. https://portforward.com/store/pfconfig.cgi som reklamerer med at de kan finne tapte nettverkspassord. Jeg har forsøkt å kontakte dem, men får ikke svar før jeg er kunde. Det er dumt da jeg ikke vil kjøpe før jeg er sikker på at produktet vil hjelpe med mitt problem. (routernavn og passord kjenner jeg jo).

Finnes det andre alternativer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Litt usikker på dette men om den har støtte for unifi kontrolleren program som kjøres fra pcen, så kan du bruke dette til å overstyre admin bruker og passord på enheten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tipset. Jeg skal kontakte Ubiquiti som produserer både enheten og dette programmet. Er litt tviler mht. om det kan brukes her fordi min enhet er ikke "rørt" på 6-7 år og kan mangle oppgradering, men må absolutt sjekkes ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive