Problem med Windows 10

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har en Lenovo G510 64-.bits PC som jeg kjøpte med Windows 8.1, men jeg har oppgradert den til Windows 10. Men etter en stund oppstod det en del problem og jeg fant en ny Windows 10 på Lenovos side. Jeg lastet den ned, men den var ikke særlig brukbar for meg, og jeg forsøkte å tilbakestille, men det gikk ikke, dessuten er den på engelsk.  Jeg er nå på utsikt etter den beste Windows 10 til min PC, og lurer på om denne kan være det ??

https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Windows 10 er Windows 10. Problemene du har hatt, er nok relatert til oppgraderingsfeil, driverfeil, eller preinstallerte programmer som muligens ikke er helt på nett med Windows 10.

Men, når du er inne på det, så er det en veldig god idé å ta en ren reinstallasjon, feks med en ISO-fil på minnepinne, eller brent på DVD, og da er det korrekt side du linker til.

Du kan også ta en reinstallasjon fra din nåværende utgave, som du gjør via recovery på PC-en din.

Du kan ikke velge fritt en annen versjon, uten å måtte betale for en ny lisens, så sjekk under systempanelet hva slags versjon av Windows 10 du har, så finner du og laster ned samme versjon.

Hvis Windows 10 var engelsk, fordi windows 8.1 var det, så må du velge det språket under installering. Norsk språkpakke, legger en inn senere.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, Media Creation Tool er bedre å bruke, da får du din versjon automatisk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hei igjen, har ikke sett på de fleste svarene før nå, må nå har det også ordnet mye på seg på min Windows 10 versjon. Jeg har greid å oversette alt til norsk, og satt meg nøyere inni hvordan de ulike funksjonene virker. Jeg har en 2-3 problem men det kommer jeg innpå senere her. Får vel åpne ny diskusjon når det passer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive