Solgte VR Briller

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei jeg lurer på noe. Jeg solgte for nesten eksakt en uke siden et par VR Briller til samsung mobil på finn.no

2 dager senere fikk jeg en sms om at de funket TOPP  dette er han sine ord.

nå en uke senere fikk jeg en sms om at han hadde brukt dem hele påsken, lastet ned masse spill og brukt dem men mobilen kobler ut. han sier selv at kontakten på vr brillene tydelig er slitt. Og han lurer på hva vi skal gjøre nå.

For min egen del tenker jeg at han kan gjøre hva han vil, han har tydeligvis brukt brillene i et sett og stor kost seg fra første dag han fikk dem! Men ettersom at han sender denne sms`n til meg antar jeg han vil ha pengene tilbake og det får meg til å lure på om han har rett til ettersom at han først gir klart signal om at brillene fungerte helt topp! 

noen som kan hjelpe?

Endret av JhaL
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville svart med beklager at du opplever problemer med brillene etter endel bruk, men jeg kan ikke hjelpe deg med dette annet en å henvise deg til butikken der jeg kjøpte dem hvis dem har blitt defekt etter "normalt bruk"

Jeg antar jo her at du solgte med kvitring og garanti beviset fra da du originalt kjøpte dette sette, hvis ikke bør du finne fram dette siden VR er kostbare saker

Ville også tatt vare på all kommunikasjon fra kjøper om det skulle bli mer stress sånn at du kan dokumentere at kjøper var fornøyd etter bruk av produktet og burde opplaget feil, mangler og annen defekter på et mye tidligere stadie, du skal ikke klandres for feil som oppstår etter at han har bruk produktet over en lingerer periode 

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive