Angående drivere ?

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg har hatt flere innlegg på flere forum angående dataproblem basert på drivere, og lest flere andre. Men likevel har jeg ikke greid å finne hvordan jeg skal reparere drivere. Jeg legger ved 2 vedlegg her som belyser at denne driver fungerer som den skal, og den andre viser bl.a. at det kan oppdatere driveren. Jeg går altså for å finne dette inn på Kontrollpanel og Enhetsbehandling og her er flere underkategorier som har drivere. Men jeg har undersøkt alle og alle fungerer som den skal, oppdaterer jeg disse så kommer det opp at nyeste driver er installert. Så da spørrer jeg, hva mer kan jeg gjøre ??

B1.png

a1.png

Endret av merterje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Det er ikke så mye mer å gjøre, hvis du ikke mistenker at drivere gir deg problemer, men det ville vist seg i form av blåskjerm.

Når du søker etter drivere på den måten, søker maskinen etter Windows update-drivere (hvis ikke annet er oppgitt) og med eldre maskinvare, eller om du ikke har spesiell ekstern maskinvare, som dedikert skjermkort, eller lydkort, så er de driverne stort sett fungerende.

Alternativt, må du sjekke produsentene av maskinvarens nettside etter drivere som ikke kommer med Windows update, eller PC-produsentens, eller hovedkortets nettside, da de ofte har spesielle drivere som fungerer spesifike for din PC.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive