Rette opp feil på PCen.

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg har hatt en del problemer på PCen som at Windows Update ikke fungerer slik den skal. Den har faktisk låst seg. Jeg har fått flere tips hva jeg kan gjøre, men ingen har rettet opp feilen. Et tips er under kontrollpanel og enhetsbehandling. Der finner jeg LENOVO-PC og mange underkategorier som : mus og andre pekeenheter,
nettverkskort, programvareenheter, prosessorer, skjermer, skjermkort og systemenheter. Her kan jeg gå inn på egenskaper og jeg finner bl.a. at driver fungerer som den skal på alle disse. Jeg forstår det slik at det virker ok da, men er det andre ting jeg kan gjøre, som oppdatere drivere eller skifte drivere ?  Men i grunn har jeg lite peiling angående dette.

Endret av merterje
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du må finne en person med riktig kompetanse. Det kan være alt fra malware/virus til en service som kødder det til, og faktisk også fysisk feil på maskinen. Så langt har du ingenting som kan bidra til avgrensing av feilen.

Enkleste løsning - tilbakestill maskinen til fabrikkinstillinger. Se i bruksanvisninga hvordan du skal gjøre dette. OBS: vær klar over at du risikerer at alle filene forsvinner ved en slik tilbakestilling.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive