pfSense på norsk

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som er flink til å oversette teknisk engelsk til norsk? dette er fordi pfSense som er et nettverk OS skal nå bli oversatt til norsk så flere norske brukere skal kunne få gleden av å benytte seg av denne løsningen på et språk det er lett og forstå

Så er det noen som kunne tenke seg å bidra med dette eller vet om hvor man kan få god hjelp til dette ?

For mere informasjon se linken: https://blog.pfsense.org/?p=2275
pfSense® software translations with Zanata

Zanata is a web-based translation platform for managing localization projects. A lot of effort is expended in making sure that pfSense® software fully supports localization, but until today it has not been easy for people to contribute the actual translations. Now, however, the pfSense project has been added to the online, open-source Zanata platform and translating could hardly be easier!

The steps required to contribute your language skills to pfSense are simply:
  • Go to www.zanata.org
  • Click “Go to the App”
  • Click “Sign Up”
  • Create a user account
  • Send an email to sbeaver@netgate.com or to renato@netgate.com. Provide your Zanata username and the language you wish to contribute.

This will allow us to add you to the project as quickly as possible.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kanskje jeg kan etterhvert, har tenkt å prøve ut pfsense etterhvert så da kan jeg vel likegodt bistå med noe oversettelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Litt sent nå vi ble ferdig med oversettelsen på Fredag og den er allerede med i siste versjon av pfSense 2.4-Beta men gi lyd fra deg hvis du skulle trenge noe assistanse med pfSense, jeg har allerede lagt ut en installasjons guide så skall ikke være vanskelig å starte opp hvis du følger den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Supert :)
Har allerede sett hele pfSense video-serien til Mark Furneaux så føler jeg går inn i det med et greit grunnlag
https://www.youtube.com/watch?v=agieD5uiwYY

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jepp Mark lagde en del gode videor før han fikk ny jobb og flyttet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive