Hvordan få hjelp til å få tilbake instagram bruker?

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, min lillebror ble ut av ingenting plutselig logget ut av sin instagram, så har det seg slik at han ikke husker passordet sitt heller.. (ja han er dum)

Så forsøkte vi å trykke på "forgot password" og får da melding om at passord har blitt sendt til b************j@e****.com

Problemet her også er at han ikke kjenner til denne mailen? f.eks hva er den e`en som etter krøllalfa?

Vi finner heller ikke noe mail eller måte å kontakte instagram på..

Noen som har tips til hva som kan gjøres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fra Instagrams hjelpesenter: https://help.instagram.com/1068717813216421/

Hvis ikke broren din kjenner til e-postadressen (jeg kjenner heller ikke til domene som begynner på e) eller hvilken domene det er registrert med (for da kunne han kontaktet dem), så er det dessverre ikke noe å gjøre. Dette fordi at de ikke kan risikere at kontoen faller i feil hender.

Han har ikke tilfeldigvis opprettet en midlertidig e-post for registreringa? Vet ikke om Instagram hadde godtatt det, men det vet jeg ikke noe om.

Eneste mulighet da er å tilbakestille gjennom Facebook, men da må han ha registrert kontoen også med Facebook da den ble opprettet.

https://help.instagram.com/409847499070242

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis dere ikke kjenner igjen epost addressen er det godt mulig kontoen har blitt "hacket" og noen har endret på kontakt detaljene til den epost addressen

Hadde hjulpet oss masse hvis vi viste hvilket domene dette er ifra altså "@e****.com" delen av epost addressen 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er akkurat det som er problemet.. Om vi bare hadde funnet ut mail adressen, så kunne vi kanskje gjort noe.. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive