3 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Tilogmed når jeg er inne på deres side så starter den er annet program så jeg må begynne å skrive til dere på nytt. Kan en her gi meg noen råd ?

Nå dukket det opp en som sa at dataen min er infektert av spyware og malware . og hvis jeg okke tryktr på ok så måtte de fjerne min data fra serveren dems. Hva er dette for tull ,jeg trykte ikke på ok men fjernet siden.

Får ta å kjøre sikkerhet programmet for sikkerhets skyld.

Hilsen Jørn Ole

Endret av Selvlært
Måtte legge til noe
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Problemet ditt var ikke så veldig spesifikt beskrevet, men høres nesten ut som du har fått deg et aldri så lite adware eller annen ondsinnet programvare. Ville prøvd og kjørt en scan med bitdefender eller annen antivirus programvare.

Mvh. Cordante

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jupp symptomene på redirectede nettsider og at du traff en server med adware detection er store hint i denne saken, kan også tenkes at du har virus av noen slag også, utover det Cordante anbefaler så vill jeg legge til å prøve F-Secure online scanner https://www.f-secure.com/no_NO/web/home_no/online-scanner

Denne tar å renser mye groms uten at du må installere noe program, bu laster ned klienten men siden den ikke installeres så blir den heller ikke komprimert av den onsinede koden på maskinen din

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive