Tilbakestilling til fabrikkdata på Samsung pad

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Datteren min har brukt paden og klart å slette mye, også google play..hvis jeg tilbakestiller til fabrikkinstillinger, kommer google play tilbake også???

Takk for svar!! :)

Mvh Marianne 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hæh? Har vanskelig å tro at ungen har klart å slette et program som ikke skal kunne slettes (iallefall ikke uten å bruke en tungvindt prosedyre gjerne omtalt som å roote enheten).

Det er vel heller snakk om at snarveien til programmene er tatt bort. Løsningen på dette er typisk å finne frem til lista over installerte programmer og lage nye snarveier til skrivebordet. Fremgangsmåten for å gjøre dette kan variere noe mellom ulike produsenter av nettbrett/telefoner, men du burde finne det enkelt ved å søke på youtube eller eventuelt om du har bruksanvisninga tilgjengelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har lett igjennom installerte programmer og alt,men finner det ikke! Og hvis jeg prøver å laste ned noe nytt (feks spill som det reklameres for på allerede innstallerte spill,får jeg beskjed om at dette ikke går!?!) Så noe har hun jo greid å slette.....  så om jeg tilbakestiller til fabrikkinnstillinger, har den da alt av programmer som den hadde når jeg startet den for første gang??? Det er spørsmålet mitt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Om du fabrikk gjenoppretter den vil den bli som den dagen du kjøpte den ;) Så da vil du ha google play igjen ja ;)

Endret av Cordante
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive