Nedlasting

3 innlegg i emnet

Skrevet

hvordan kan man få lagt engels text fra film over til norsk text

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg skjønte ikke helt emnefeltet ditt, ''nedlasting'', det bør du skifte til noe mer forståelig, feks: oversettelse av tekst.

Hvis jeg forstår deg korrekt, du har en engelsk undertekst til en film, og vil ha den oversatt til norsk?

Dette er vel ikke mulig, hvis ikke du bryr deg om at den blir klønete og uforståelig med Google-translate.

Så hvis ikke du vil gå i gang med å prøve å skrive om teksten til norsk, da har jeg programvare å anbefale, så får du heller søke etter norsk undertekst på nettet, tror jeg.

Endret av pijano
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det er ikke noen problemer med å bytte undertekster og språk som blir brukt i filmer, men det er et lite juridisk problem med at vi ikke kan oppfordre deg til å bryte loven, som i dette tilfelle ville være opphavsrettighetene siden du bruker tittelen nedlasting er det nærliggende å tru at du ikke eier rettighetene til den filmen du vill bytte teksten til.

Et lite skudd fra gråsona i grenseland er å bruke kodi (tidligere xbmc) dette er en media avspiller som ved hjelp av pulg-ins kan automatisk laste ned og erstatte teksten i filmer som blir spilt av uavhengig om det er lastet ned eller ikke, alt dette skjer i selve avspilleren på maskinen så det vill ikke fungerer å lage dvd \ bluray kopier med film og tekst på denne måten 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive