CS nostalgiker

7 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg pleide å spille en del CS før , men så vil det ikke koble seg på STEAM sin server. Snakket med en som jobbet i en Spill butikk å han sa at den ble slått av for lenge siden.

Noen som har noen tips hvordan en kan spille CS Online  

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når du sier CS Nostalgiker, hvem versjon av CS snakker du om da? de som er aktive i dag spiller Condition Zero, V1.6 , Source eller Global Offencive
Så det er per I dag 4 forskjellige versjoner som kjøres der 3 av dem blir kalt for gammle av alle disse fjortidene som ikke vet hvor bortskjemte og godt de har det...

Er fortsatt mulig å sette opp online server for 1.3 - 1.5 men det er uten for Steam og med native HL client

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er et av de første som kom, litt dårlig Grafikk men gøy å spille. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du husker ca tid på når du spilte det så har jeg listen med pre Condition Zero, CS versjoner under

Counter-Strike 1.0
November 8, 2000
HL Client

Counter-Strike 1.1
March 13, 2001
HL Client

Counter-Strike 1.0b
January 25, 2001
HL Client
Server-side only release

Counter-Strike 1.1c
April 6, 2001
HL Client
Server-side only release

Counter-Strike 1.2
June 30, 2001
HL Client
Retail only release

Counter-Strike 1.3
September 12, 2001
HL Client
Mod, retail and server-side release

Counter-Strike 1.4
HL Client
April 24, 2002

Counter-Strike 1.5
June 12, 2002
HL Client

Counter-Strike 1.6
January 16, 2003 (beta)
Steam and HL client
Starting with Counter-Strike 1.6, updates were only available through Steam and would be applied automatically.

Det har i senere tid blitt lagt inn bakover støtte i Steam for noen av de eldre versjonene, som du kan lese mer om her: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=448181

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Counter-Strike Zero . Tror det er 1,6
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Finner ikke spillet nå, men er 99% at det er 1.6

Var på nettet i sta å fant en side , men jeg ble advart mot å gå inn derstore.steampowered.com/app/10/?l=norwegian  

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det kan høres riktig ut siden Condition Zero var single player modulen basert på allerede "ødelagte" 1.6 og ble utgitt til både xbox og pc
Denne heter nå bare Counter Strike siden den stoppet å bli utviklet etter at Half Life 2 og Counter Strike Source ble lansert

Jeg vet ikke hvilken advarsel du fikk på linken store.steampowered.com/app/10/?l=norwegian

Denne fungerer fint for meg og gir deg en liten melding om at spillet ikke støtter norsk språk som er forståelig
Du får også ha meg unskylt for min negativ tone her mot CS 1.6 og oppover men alt for mye ble fjernet da di gikk fra 1.4 og 1.5 til 1.6 og Condidtion Zero 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive