Burde jeg bygge pc fra Amazon

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Burde jeg kjøpe pc fra USA, tenker på at de har en annen strømtilførsel?

Endret av MagnusRambekk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis det er det eneste som stopper deg så er ikke det noen problem å få norske \ europeiske kontakter til maskinen i etterkant.

Jeg har helt andre restriksjoner om å kjøpe noe av betydelig verdi fra USA, med tanke på Garanti og Forbrukerloven vi har her i Norge, samt Frakt, så når det kommer til Data \ PC, hva er det du får fra Amazon som du ikke får her I Norge?

Jeg har ingen ting i mot å kjøpe fra Amazon eller eBay, men jeg vill bare nevne disse tingene som kan gjøre dette litt dyrere og et dårligere alternativ i det lange løp

Hvis du er på utkikk etter en maskin, hvorfor ikke bruke oss her på forumet til å finne en som passer ditt budsjett og bruks område? vi tenger da selefølgelig vite hva du skal bruke maskinen til og hva maks budsjettet er

Liten advarsel på slutten, ikke se etter en bærbar spill maskin, for disse "finnes ikke" i det at produsenten selger som spill maskin men man trenger ekstra skjerm, tastatur, mus samt at de veier like mye som en liten stasjonær som ville ha bedre ytelse og ta opp like stor plass

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive