Surface surface problemer

2 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, jeg arbeider i et offentlig foretak med mange brukere. jeg er systemansvarlig og arbeider med mye datautstyr. Vi har i den siste tiden hatt en del innkjøp på ulike surfacemodeller 3 og 4 og opplever tilstadig at det er ett eller annet problem med disse i en eller annen form. så jeg lurer på dere der ute som driver med slikt type arbeid jeg gjør om dere opplever at deres brukere har mye problemer med surface. jeg er nesten på det stadie at jeg ikke lengere vil kjøpe inn flere surface da jeg ikke ønsker å lage meg mer problemer. hva mener dere??

Dette er nåkk ikke en direkte feiltype men mer generelt hva dere mener.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Surface PRO er en av de brettene jeg har hatt minst feil med sånn på Hardware siden, og en av de mer brukervennlige også, har kun hatt div android beret ved siden av så vet ikke hvordan fruktfatet er til formålet.

Mitt total inntrykk er jo at Surface er overlegen da det er Windows og at man har AD infrastruktur i bakhånd så det er akkurat så enkelt \ vanskelig å administrere som man selv velger og ikke noe forskjell mellom den og en vanlig laptop, samt hvordan brukeren behandler dem spiller jo også en rolle

Hvilke problemer er det du har med Surface som gjør at du misliker de sånn lurer jeg på da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive