Hjelp til bruk av PIXresizer.

5 innlegg i emnet

Skrevet

Det går greit¨å redigere et enkelt bilde for meg i PIXresize. Men når jeg skal redigere et bilde som jeg skal bruke i et forum-innlegg, har jeg problem. Jeg skal bruke : "work with multiple files" i PIXresizer. Bilde skal jeg redigere til JPEG. Men det er der hvor jeg skal finne frem bilde under Sourse and Destinasion hvor problemet oppstår. Tidligere har jeg klart det, men når jeg nå forsøker igjen, får jeg problem. Noen som kan hjelpe ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Og hva er selve problemet? du sier det oppstår på Sources og Destination men ikke hva selve problemet er

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Problemet er at jeg ikke helt skjønner hva jeg skal foreta meg i Sources og Destination, og det fører da til at jeg ikke klarer å laste opp det bilde (screenshot-bilde) som jeg skal redigere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vel jeg har aldri brukt det programmet med utifra ordlyden de bruker så ville jeg tru at Source er kilde filen, altså det bilde du ønsker å redigere og Destination er der du ønsker at det ferdige redigerte bilde skal bli lagret, det er normalt sett sånn det fungerer der du både må oppgi source og destination når du skal åpne en fil i slike programmer 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bra svar fra deg, jeg skal forsøke redigering i PIXresize igjen når jeg får tid, mange takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive