nedlaste spotify spilleliste

7 innlegg i emnet

Skrevet

er det noen som vet hvordan man får nedlaste spillelister på mobiltelefon (i dette tilfelle: samsung s3) og få dem til å virke. Jeg laget en ny spilleliste på spotify på pc og skulle sjekke om at det var kommet på mobilen. Åja, spillelisten og filene er der, men når jeg trykker på dem så får jeg beskjed "this song is not available" og oppe på spillelisten står det "waiting for download". Kan opplyse at spotify på mobil er online.

Det som også er rart, er at på en annen spilleliste så har jeg noen lokale filer som jeg har lastet fra cd til spotify (såkalte local files), de virker heller ikke, noe de har gjort før. Virker som at det er noen sperringer eller noe sånn at det ikke blir lastet ned. Det er bare låter fra spotify selv som virker.

Har noen noe ide om hva som er galt? er det bare en knapp eller to som jeg ikke har trykket eller noe? er takknemlig for svar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet ikke om dette er fortsatt gyldig siden det er en god del år siden jeg brukte spotify, men da jeg gojrde dette sist så måtte man markere listen for "local devices and offline mode" før de ville lastes over på mobile, men dette var i 2012 \ 2013 så er ikke sikker på om det fortsatt er gyldig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

er ikke helt med hva du mener. Er de ordene du bruker, skrevet i en linje? 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja den gangen så var de det, men dette var i 2012 / 2013 så kan hende dette har blitt endret på siden den gangen, har ikke brukt spotify siden da jeg flyttet til et sted der spotify ikke var tilgjengelig og registrerte meg ikke etter det ble tilgjengelig da de ikke har meste parten av musikken jeg hører på + hvordan de betaler for rettighetene til musikken som er der 

enkelt google søk gir meg denne guiden dog:
http://www.wikihow.com/Sync-a-Device-With-Spotify

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du tilkoblet wifi eller bare mobilnettet på tlf da? Om du ikke er på wifi, kan det være grunnen, har vært borti en funksjon som sperrer  for og laste ned via mobilnett for og ikke bruke opp data

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du må manuelt aktivere det om du vil synce/nedlaste spillelister over 3G/4G ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

jeg er tilkoblet wifi, og jeg ser spillelisten og filene er der, men jeg får ikke spilt dem. Jeg finner ikke noe i meny hverken på pc eller mob om å sync (synkronisere). Men det er noe jeg ikke skjønner angående device: hva skal jeg trykke på på pc og mob slik at de samarbeider?

nå har jeg også sett at når jeg veksler mellom offline og online,  når jeg trykker på online-mode så får jeg meldingen "no internet connections available". Dette stemmer ikke, det er det samme wifi som pc, og jeg surfer på mob som jeg vill. Har også vært å sett på appen i playbutikk og der står det et merke at appen er pg klassifisert. Når jeg googler så finner jeg ut at google play som styrer det derre. Men jeg har ikke brukt denne kontoen. Så nå er jeg stadig mer forvirret. er det google som sperrer? noen som har ideer???

tok å avinnstallerte spotify appen på telefon for å se hva som skjedde. Jeg har en spilleliste der jeg har min favorittmusikk på inkludert filer fra local files, og jeg har en ny spilleliste med meditasjonsfiler. Spillelisten med favorittmusikk ble innstallert vakkert og greit etter at jeg innstallerte appen på nytt. MEN den nye spillelisten og mine filer fra local files er skravert med grått og melding om de er "not available". og ellers slik som tidligere nevnt

Endret av kristinø
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive