Skrevet 1 mars 2016 En stakkars kollega av meg har djeveltelefon og ønsker å likevel være like kul som oss andre. Hun ser etter en god måte å vise presentasjoner og dokumenter trådløst fra iPhone med Office 365 til prosjektor, for å slippe å bære med seg kabler og styr. Jeg foreslår jo umiddelbart å bytte til Windows Phone og bruke Miracast, men det var visst ikke aktuelt... :-pFinnes det løsninger for iPhone? Det trengs altså en plug and play hdmi-pinne som ikke går innom lokalt nettverk da det skal brukes rundt på reise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Skrevet 1 mars 2016 Ja det var jo igrunn de som startet med dette airplay trur jeg løsning en dems heterhttps://support.apple.com/no-no/HT204289 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Skrevet 2 mars 2016 Ja, det er klart, men finnes det egnet Airplayenhet å strømme til? De vil vel hest at man skal bruke AppleTV, men det er jo helt ubrukelig til dette.Det må være enklere enn AppleTV å ta med seg og det *må absolutt* være uavhengig av lokal infrastruktur, slik AppleTV ikke er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Skrevet 2 mars 2016 Then I'm out of suggestions...Jeg er ikke noen frukt meneske så da har ikke jeg flere forslag, gidder heller ikke å google noe på det heller...Uansett så skulle det gått an hvis de støtter dnla tilkoblinger og begge er på samme wifi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider