Hvor mye kan jeg ta for original XBOX?

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Jeg har en xbox original crystal edition som jeg vil selge, men spørsmålet er hvor mye er det realistisk å selge den for? Den var ny i 2005-2006 og ble brukt til spill og DVD i et par år, før jeg kjøpte ny konsoll. Jeg har to trådløse kontroller og en vanlig. Kanskje 5-6 spill blant annet Fable (det første som kom). I tillegg har jeg DVD pakke til den, som gjør det mulig å spille av film og serier på den. Hvor mye kan sen være verdt? Takker på forhånd for svar :-) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror du skal være fornøyd om du får solgt den i heletatt,  mellom 300-600 kr i så fall.

Da første generasjon xbox er 2 generasjoner gammel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det bare konsollen eller er det med ekstra utstyr og spill?

Hvis du bare skal bli raskt kvitt den så er gamestop vert et stop da de kjøper opp gamle konsoller dog da til en litt dårligere pris

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mener sist jeg var på gamestop sa de ikke tar i mot PS1\2 eller første generasjon Xbox 1.6 og xbox 360.

Og ja prisen man får er veldig dårlig for å være brukt Xbox 360\Xbox one. Samme med netcom\Telenor som tar i mot gamle mobiler for 100 kr.

Tror man får litt mere hvis man selger det brukt på finn.no men gjerne hvis det er innenfor garantiperioden og følger med flere spill.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive