Pc Skjerm blir svart når sms kommer inn?

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Sitter på min nye pc her, gamer CS:GO aner ingen fred og ingen fare, plutselig blir skjermen svart i 3 sekunder.

Så kommer det en sms på mobilen min, ignorerer det (som de fleste ville ha gjort) og spiller videre.

plutselig popper det inn 2 meldinger sammtidig ca, og skjermen blir svart i 7 sekunder ca, skjønner ingenting, har fått med meg at det er mobil telefonen som påvirker skjemen på en måte, men finner ikke ut av hva, har skjekket kablene, har feil søkt skjemen også (kablene og adapteren er 2 dager gammle) ingen feil i det heletatt.

så må jo være noen strålinger evt eller noe sånnt.

Type mobil: Samsung S 2

er det farlig for skjemen?

går det ann og fikse på noe sånn at det ikke skjer?

burde jeg ungå og ha mobilen unna skjemen eller skrivebordet i det hele tatt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har alltid hatt telefonen på skrivepulten uten problem, så synes det virker litt merkelig :P hvilken hardware har du i pc'n, hvilken skjerm og hvilken windows? Har du sjekket at du har nyeste skjermkort drivere osv.? Også hvilken kabel bruker du på skjermen og bruker du noen overgang på kabelen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Må innrømme å ikke hørt om denne type problem på skjermer før. Hvilken skjermtype har du?

Kan du dra ut alle tilkoblingskabler på skjermen (dvs, kun strøm står i) slik at skjermen kjører en såkalt selftest med tekst om viser noe lignende "No cables/source found" og se hvorvidt SMS påvirker skjermen?

-ZnarreZ-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive