Skjema til utfylling

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. bare lurer på hvordan man enkelt kan lage et mailingsskjema. vi er en frivilig organisasjon som skal lage oss et nettbasert raport system. håper virkelig noen kan hjelpe meg med og finne frem til en god brukerveiledning på hvordan dette kan gjøres.

mvh Vidar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Velkommen til forumet!

Jeg tipper Google sin Skjemaløsning kan være midt i blinken for deres bruk: https://www.google.com/intl/nb_no/forms/about/

Jeg har selv ikke laget noe skjema der, men jeg har mistet overikten over hvor mange ganger jeg har "fylt" inn skjema andre har lagt ut i løsningen.

-ZnarreZ-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt enig med ZnarreZ her, Google sin løsning er midt i blinken for denne typen oppgaver.

Det finnes mange konkurrenter, men få eller ingen klarer å tilby en like god allround løsning som i tillegg er gratis.

Må dog si at Google har strammet inn litt, første generasjon av tjenesten hadde langt flere tilpasningsmuligheter, mens den nye generasjon tilbyr litt flere funksjoner enn før. Poenget er at sitter man med første generasjon, og takker ja på spørsmål om å teste "nye Forms", er dette en enveisbillett uten angre muligheter #erfaring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svar. i Google kan man lage eget utseende eller er det maler det er snakk om der

vidar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Utdrag fra deres egen informasjon:

Bruk dine egne bilder eller logoer, så velger Skjemaer farger som kompletterer stilen din. Alternativt kan du velge blant et sett med utvalgte temaer for å skape det rette uttrykket.

Så ser ut som begge deler er mulig :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive