Win 7 vil ikke Safe Mode

4 innlegg i emnet

Skrevet

Prøver desperat å få startet maskinen i safe mode da jeg trenger å oppdatere den idiotiske Creative Cloud appen til Adobe. Når jeg har fått valgt safe mode with networking kommer jeg til innloggingsskjermen som normalt men etter jeg har skrevet passordet så rebooter maskinen... Skjer hver gang... Windows 7.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jøss det høres merkelig ut.

Hva er det som er problemet med Creative Cloud ?

Tenker på kan være et annet underliggende problem som skaper selve problemet med safe mode.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jøss det høres merkelig ut.

Hva er det som er problemet med Creative Cloud ?

Tenker på kan være et annet underliggende problem som skaper selve problemet med safe mode.

Den vil ikke oppdatere seg selv, får bare feilmelding. Har lest rundt på nett og veldig mange er plaget med dette, og får kun oppdatert den i safe mode. Jeg trenger den for å installere Fuse...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva skjer hvis du prøver safe mode whit command promt? får du opp cmd og kan skrive kommandoer eller bare får den reboot loop da også?

Noe annet jeg også stusser over, hvorfor kan ikke programmet installeres fra vanlig modus? samt hva skjer når du prøver å logge deg inn som normalt,?

Hvis det er for at du trenger rettigheter til å installere så kan jeg sikkert komme med noen triks for å unngå dette (avhenger dog hvordan sikkerhet det er på maskinen \ nettverket)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive