Nye deler til 3D design PC og Spill PC.

30 innlegg i emnet

Skrevet

Beklager for det, har veldig lett for å ikke forklare ordentlig. :/

eneste innstillingen endret på var om ting var automatisk eller manuell.

så alt annet stilte jeg inn.

Det jeg prøver å forstå er om dette kan ha endret på noe annet som forårsaker ustabiliteten. Det hele virker veldig rart, hverken hovedkort eller CPU skal kunne bli ødelagt av den spenning og frekvens du har brukt. Det er mye mer sannsynlig at det har blitt stilt på noe annet som forårsaker ustabilitet. Finner du noe "load defaults" eller noe sånt i BIOS?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det jeg prøver å forstå er om dette kan ha endret på noe annet som forårsaker ustabiliteten. Det hele virker veldig rart, hverken hovedkort eller CPU skal kunne bli ødelagt av den spenning og frekvens du har brukt. Det er mye mer sannsynlig at det har blitt stilt på noe annet som forårsaker ustabilitet. Finner du noe "load defaults" eller noe sånt i BIOS?

Finner ingen som er deffinert som "Load Defaults", eneste jeg finner er forskjellige setups for flere mulige OC typer.

Iallfall etter det jeg har forstått. :/

Men som jeg sa så funker PCen iallfall til nettbruk, men ikke så mye til 3D osv lengre. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Finner ingen som er deffinert som "Load Defaults", eneste jeg finner er forskjellige setups for flere mulige OC typer.

Iallfall etter det jeg har forstått. :/

Men som jeg sa så funker PCen iallfall til nettbruk, men ikke så mye til 3D osv lengre. :/

I følge manualen skal du kunne laste defaults på EXIT-skjermen, eventuelt ved å trykke F5. (Se side 3-41).
Hvor finner du disse OC-typene du snakker om? Bruker du EZ Mode eller advanced mode?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I følge manualen skal du kunne laste defaults på EXIT-skjermen, eventuelt ved å trykke F5. (Se side 3-41).Hvor finner du disse OC-typene du snakker om? Bruker du EZ Mode eller advanced mode?

Etter det jeg ser, så er jeg på "Advanced", aner ikke hvordan jeg skal komme meg in i EZ mode.

har nå siden sist klart å rydde bort manualen, så har den ikke i nærheten lengre. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Etter det jeg ser, så er jeg på "Advanced", aner ikke hvordan jeg skal komme meg in i EZ mode.

har nå siden sist klart å rydde bort manualen, så har den ikke i nærheten lengre. :/

Men den ligger på nett:
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA2011/Rampage_IV_Extreme/E6989_Rampage_IV_Extreme.zip

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive