Samsung tab2

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Har en Samsung tab2 som slår seg av hele tiden, men slår seg på igjen med en gang. Det skjer hele tiden. Har slettet mellomlagring bla. Hva er feil? Hva kan jeg gjøre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei Alf, og velkommen til forumet. 

Har du prøvd å gjenopprette til fabrikkinnstillinger? 

Har du installert noen apper rett før dette inntraff?  Prøv å fjerne en, og en av de siste du la inn. 

Dersom det ikke bedrer problemet, ville jeg nok levert den inn til reparasjon dersom du ennå har garanti. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei! Har prøvd å slette noen apper og oppdatere noen. Jag får prøve forslaget ditt.Takk for svar :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Flott :) 

Gjerne post en status om noe hjalp, og i tilfelle hva. 

Skulle du ha noe mer spørsmål ang din problemstilling så er det bare å spørre :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har tidligere hatt en Samsung Galaxy tab 2 7" samt nå en 2 10" gjennom jobben. Nettbrettet er (hvis oppdatert til nyeste Android) grisetregt og duger ikke til noe som helst lenger. Beste tipset jeg kan gi, er å deaktivere så mange som mulig av Samsung appene, samt avinstallere alt du ikke er avhengig av.
Det holder ikke å deaktivere bare appene du ser i app-menyen, du er nødt til å gå hardt til verks, finn ut formålet til flest mulig samsung system apper, og ta en beslutning basert på om de er nødvendig eller ikke. Får du feilmeldinger i apper, har du deaktivert en app som ikke bør deaktiveres.
Dette er en metode anbefalt for de som kjenner Android systemet godt, om du ikke føler deg komfortabel, er du bare nødt til å leve med problemene, om ikke en factory reset hjelper. Lykke til.

Senest i dag, brukte jeg Google Maps til navigasjon, og nettbrettet er for tregt til å vise hvor du er, og ligger ofte 100-700 meter bak. Veldig kjekt på veier med mange tette avkjørsler...

Ellers har jeg erfaring med at Galaxy tab 8.9" (1.gen) rebooter seg selv (slik du forklarer) hvis du har rootet, og kjører en litt ustabil eller lite testet ROM. I tilfelle bør du teste en annen ROM, samt installere tilhørende kernel.

Til slutt, må jeg si at jeg aldri har brukt Galaxy Tab frivillig, strictly business.
Skal man først ha et (nytt) Samsung nettbrett, gå for Galaxy Note serien, koster litt ekstra, men du får hva du betaler for.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det ikke det den som begynner å brenne, siden Mobilen som heter det samme har blitt kalt tilbake , for DE begynner å benne, mener de måtte nødlande med et fly på grunn av en sånn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Samsung Galaxy Tab (tablet) er et nettbrett, og denne tråden er fra 2015, lenge før Samsung Galaxy Note 7 (som du tenker på) var i produksjon.

Denne rakk vel heller aldri å bli sendt ut til de som hadde bestilt den her i Norge (?) før de la ned produksjonen og tilbakekalte alle telefoner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive