Siemens S55

9 innlegg i emnet

Skrevet

hei, noen som har datakabel til s55?

hvor får man kjøpt en slik?

jeg har hvert i "alle" butikker i byen (stavanger) men ingen har. har også prøvd på internett men de som solgte kabelen til en rimelig pris hadde ingen på lager.

selger clas ohlson datakabel til s55?

(jeg vet at telefonen har IR og Bluetooth men det har ikke den stasjonære pcen. og adatere til slikt koster flesk)

PS: går det an å slette et savegame på magicpicture?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo prøve Hammar Elektronikk. De har mye bra snacks...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjøpte min på Elkjøp på Vinterbro. Går ut fra at andre Elkjøp butikker også har den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bestillte en fra idedata.no for en kollega på jobben. Det jeg slet mest med var å få den til å virke mot hans maskin som kjører OS9.2. Fikk det til etter mye om og menn.

Mener også å huske at prisen ikke var for høy, at den kom raskt og at det fulgte med en CD for å installere mot Windows maskiner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har sett på idedata.no, tror jeg kommer til å bestille derfra. men det er bare at de ikke har på lager nå.

det står de vil få inn nye den 28.07.03 men tidligere sto det at de skulle få inn nytt den 25. og jeg vil ikke bestille noe der jeg ikke vet når jeg får tingen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

er det ikke bluetooth på siemens s55?

i såfall kan du kjøpe deg bluetooth adapter til en rimelig penge...slipper du kabler osv

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jo det er bluetooth på den. jeg har ikke undersøkt skikkelig på prisene til bluetooth adaptere men såvidt jeg vet ligger vel prisen på rundt 7-800 kr eller?? en usbkabel koster bare rundt 300 kr

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg var inne og skjekket på komplett.no nå og der selger de en del bluetooth usb adaptere. jeg trenger ikke noe svindyrt, bare en av de billige, (max 650 kr) noen som vet om noen gode??

er de dyrere adapterene bedre. jeg trenger bare et som tar avstander på 10 m, men et på 100 meter er ikke å forakte hvis prisen er god

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive