Firefox og StartMySearch

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg fikk Startmysearc inn i Firefox etter at jeg lot Logitech gjøre noe med Firefox, og det burde jeg visst ikke gjort (jeg har SetPoint installert men fikk en feilmelding så installasjonen er visst ikke ok)

Og de er ikke mulig å bli kvitt Startmysearch, men jeg skal prøve å avinstaller eog installer FF pånytt.

Jeg bruker bare Google til søking, orker ikke å forholde meg til andre søkere. Hvorfor skal alle andre trenge seg på sånn?

Endret av Gulliver Foyle
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det er typisk adware det. Kommer gjerne med gratis programvare, hvis ikke man passer på under installering. Tviler på at Logitech har noe med dette å gjøre.

Det skal holde med å avinstallere skiten, så resette nettleser.

http://m.wikihow.com/Remove-Mystart.Incredibar.Com

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja det ser ut til at jeg har klart det, men man må sannelig være obs nå for tiden! Har holdt på med pc'er fra før det fantes pc'er, så det sitter vel litt av fortidens uskyld igjen i min tilnærming til dagens verden. Det kan ikke være lett for folk som mangler pc-savvy...

Lagret linken i en doc fil med navnet "How to remove..."

Kanskje forumet kunne ha en (Limt, eller hva det nå heter 'post', med en liste og linker til slike løsninger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det er ikke alltid at slike linker er så heldig å legge ut permanent.

Ofte forskjellige løsninger for diverse problemer med og rusk en har fått på PC-en,så det er greit å ta det i nye tråder hver gang, så en kan vurdere og behandle hver sak.

Vi har også en kategori med selvhjelp for når en har fått virus og grums her: http://itpro.no/supportforum/index.php?app=forums&module=forums&section=rules&f=164

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive