Slette programmer - Hvilke?

3 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg prøver å laste ned et program fra Play butikk. Får beskjed om at jeg ikke har tilstrekkelig plass. Det som er underlig er at jeg sjelden laster ned noe. Har kanskje lastet ned et par. Er litt irriterende: Hver gang jeg prøver å laste ned noe får jeg beskjed om at jeg ikke har plass.

Har sjekket hvor mye plass jeg har. Ser at programmer har tatt 5/6 av plassen.

Jeg har forsøkt å slette/deaktivere, men hvordan finner en ut hva som er hva? Har prøvd så godt jeg kan, men det meste av programmene skjønner jeg meg ikke noe av, er ting jeg ikke har lastet ned, og jeg er redd hvis jeg deaktiverer vil det skade noe. Det er avatar av grønn robot på disse med hvit eske i magen ( android? )

Og: De fleste går ikke an å slette, kun deaktivere. Hvordan sletter man disse?

Har android.

Xperia Ray

Sony Ericsson.

Endret av lornam
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Hvis du kobler telefonen til PC-en, så kan du åpne internområde som en harddisk.

Der kan det være enkelt å se hva som tar plass.

Har du eksternt sd-kort i telefonen, så kan det være lurt å la slikt som bilder og musikk ligge på denne.

Det skal være enkelt å flytte diverse apper til sd-kortet også, hvis det er dette som tar opp plass.

Hvis du bare får deaktivert appene, så kan du bruke tøm data etterpå, det bør frigjøre plass.

i8mQY9Q.jpg

Hvis det er standard-apper (som fulgte telefonen) du prøver å fjerne, så må du visst inn til rota:

http://mobilecon.info/delete-sony-ericsson-xperia-ray-default-applications.html#sthash.x74qTIkB.dpbs

Her er en annen tråd om dette:

http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-ray/Can-not-uninstall-unwanted-applications-from-phone-memory/td-p/139016

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kult. Takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive