Klargjøring av App for Google Play

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

Noen her som vet hvor jeg kan henvende meg til en som kan med Apper og gjøre?

Har kjøpt en App som tilhører min dating nettside som åpner i Juni/juli og den må endres slik som det skal og med mine Appikon og diverse.

Slik at folk laster den ned gratis fra Google Play!

Har også kjøpt App for iOS men denne skal jeg vente med da jeg først og fremst ønsker og starte med Google Play!

Hilsen
Maxdone

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis jeg tolker det riktig, så har du kjøpt en ferdigutviklet app, som er ment å spesialtilpasses etter kjøpers behov, for så å bli publisert, av kjøper selv.

Dette er egentlig noe du kan gjøre selv, for det meste.
Jeg er ingen app-utvikler, og har begrensede java kunnskaper, likevel har jeg laget 3 apper, tilgjengelig i Google Play Store. Å bytte app-ikoner var tungvindt og ikke minst stress for 5 år siden, men i dagens utviklerverktøy lekende lett.

Hvis det bare er noen tekst strenger i tillegg som må byttes, tror jeg dette bør gå greit. Er det en omfattende app med mye kode, og du ønsker å gjøre større endringer, tror jeg nok du likevel gjør lurt i å kontakte noen som kan utvikle apper.

Her kan du publisere apper i Google Play Store: https://play.google.com/apps/publish/

Vil anbefale deg å først publisere til et begrenset antall personer, slik at du kan få testet at alt fungerer som det skal, før appen (og nettsiden) går public.
Du kan sette opp alpha og beta test grupper under seksjonen APK i Play Store. Du må da oppgi en "Google Groups" eller "Google+ Communities" gruppe/samfunn, hvor brukerene er medlem, samt gi dem en spesiell lenke for å kunne "aktivere testing".
Høres komplisert ut, men du finner greit ut av det, står godt forklart.

Eplebutikken og jeg-telefoner eller jeg-padder har jeg ingen erfaring med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet