Klargjøring av App for Google Play

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei,

Noen her som vet hvor jeg kan henvende meg til en som kan med Apper og gjøre?

Har kjøpt en App som tilhører min dating nettside som åpner i Juni/juli og den må endres slik som det skal og med mine Appikon og diverse.

Slik at folk laster den ned gratis fra Google Play!

Har også kjøpt App for iOS men denne skal jeg vente med da jeg først og fremst ønsker og starte med Google Play!

Hilsen
Maxdone

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis jeg tolker det riktig, så har du kjøpt en ferdigutviklet app, som er ment å spesialtilpasses etter kjøpers behov, for så å bli publisert, av kjøper selv.

Dette er egentlig noe du kan gjøre selv, for det meste.
Jeg er ingen app-utvikler, og har begrensede java kunnskaper, likevel har jeg laget 3 apper, tilgjengelig i Google Play Store. Å bytte app-ikoner var tungvindt og ikke minst stress for 5 år siden, men i dagens utviklerverktøy lekende lett.

Hvis det bare er noen tekst strenger i tillegg som må byttes, tror jeg dette bør gå greit. Er det en omfattende app med mye kode, og du ønsker å gjøre større endringer, tror jeg nok du likevel gjør lurt i å kontakte noen som kan utvikle apper.

Her kan du publisere apper i Google Play Store: https://play.google.com/apps/publish/

Vil anbefale deg å først publisere til et begrenset antall personer, slik at du kan få testet at alt fungerer som det skal, før appen (og nettsiden) går public.
Du kan sette opp alpha og beta test grupper under seksjonen APK i Play Store. Du må da oppgi en "Google Groups" eller "Google+ Communities" gruppe/samfunn, hvor brukerene er medlem, samt gi dem en spesiell lenke for å kunne "aktivere testing".
Høres komplisert ut, men du finner greit ut av det, står godt forklart.

Eplebutikken og jeg-telefoner eller jeg-padder har jeg ingen erfaring med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis jeg tolker det riktig, så har du kjøpt en ferdigutviklet app, som er ment å spesialtilpasses etter kjøpers behov, for så å bli publisert, av kjøper selv.

Dette er egentlig noe du kan gjøre selv, for det meste.

Jeg er ingen app-utvikler, og har begrensede java kunnskaper, likevel har jeg laget 3 apper, tilgjengelig i Google Play Store. Å bytte app-ikoner var tungvindt og ikke minst stress for 5 år siden, men i dagens utviklerverktøy lekende lett.

Hvis det bare er noen tekst strenger i tillegg som må byttes, tror jeg dette bør gå greit. Er det en omfattende app med mye kode, og du ønsker å gjøre større endringer, tror jeg nok du likevel gjør lurt i å kontakte noen som kan utvikle apper.

Her kan du publisere apper i Google Play Store: https://play.google.com/apps/publish/

Vil anbefale deg å først publisere til et begrenset antall personer, slik at du kan få testet at alt fungerer som det skal, før appen (og nettsiden) går public.

Du kan sette opp alpha og beta test grupper under seksjonen APK i Play Store. Du må da oppgi en "Google Groups" eller "Google+ Communities" gruppe/samfunn, hvor brukerene er medlem, samt gi dem en spesiell lenke for å kunne "aktivere testing".

Høres komplisert ut, men du finner greit ut av det, står godt forklart.

Eplebutikken og jeg-telefoner eller jeg-padder har jeg ingen erfaring med.

Hei jpg og takk for svar :)

Ja dette er en ferdigutviklet App som er kjøpt som er integrert sammen med dating scriptet jeg har investert i.

Det som skal byttes er:

Default application name

Icon (til mitt eget)

Remove Site URL field for all visitors during the sign-in (Dette som er brukt på demoversjonen!

Demoversjonen er ferdig teset av 7000 til nå og alt er rettet og Appen er feilfri og fungerer 100% optimalt

Har selv testet dette i 1 uke nå uten problemer :)

Jeg bør vel egentlig forsøke og sette meg litt i Java og Android Studio for det vil jo komme oppdatering med en del nytt i tiden fremover og Appen skal videreutvikles og det kan bli dyrt og hyra firmaet som har laget appen hver gang den skal oppdateres da det koster $99 hver gang dem skal endre dette!

Hilsen

Maxdone

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det kan være lurt :)

Til info, så har jeg aldri brukt Android Studio før, men kommer til å konvertere før eller siden.

Jeg har i alle år brukt Eclipse, med Android Development Tools (ADT) plugin, begge disse har blitt svært mye enklere å bruke siden jeg testet første gang i 2007/2008. Den gang var det nesten et mirakel at jeg i det hele tatt klarte å installere ADT på riktig måte. Nå er installasjonen nærmest blitt klikk->klikk->feridg.

Kan ihvertfall love deg at det er enklere å redigere / fjerne kode, enn det er å skrive ny :)

Og en ting til, ikke ta i bruk Eclipse uten at du har gode grunner for det. Android Studio som er fremtiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, det kan være lurt :)

Til info, så har jeg aldri brukt Android Studio før, men kommer til å konvertere før eller siden.

Jeg har i alle år brukt Eclipse, med Android Development Tools (ADT) plugin, begge disse har blitt svært mye enklere å bruke siden jeg testet første gang i 2007/2008. Den gang var det nesten et mirakel at jeg i det hele tatt klarte å installere ADT på riktig måte. Nå er installasjonen nærmest blitt klikk->klikk->feridg.

Kan ihvertfall love deg at det er enklere å redigere / fjerne kode, enn det er å skrive ny :)

Og en ting til, ikke ta i bruk Eclipse uten at du har gode grunner for det. Android Studio som er fremtiden.

Ja har lastet ned Android Studio nå da dette er den offisielle til Google og fremtiden slik du sier :)

Alt i ett :)

Dem skulle sende meg en manual hvordan jeg skulle gjøre det så etter det er det bare og sette i gang gitt :) :)

Dette kan bli moro :)

Nå er det tid for en øl i varmen, er passert 28c akkurat nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive