Redde bilder ved hjelp av Recuva

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Mistet min galaxy s2 i uteboden i fjor sen-høst, men til min store overraskelse fant jeg denne igjen forrige uke, men den var desverre full i vann og kondens, men etter en skikkelig opptørking fikk jeg til slutt liv i telefonen igjen. Men ser der er mange av bildene mine som er slettet av en eller annen grunn, så jeg tenkte å prøve å gjennopprette desse ved bruk av programmet Recuva.

Men problemet kom etter jeg kjørte "deep-scan" i Recuva. Der fikk jeg opp 115 slettede bilder men kun 4 bilder av 115 fikk jeg til å fungere etter recovery..

Størrelsen på filene og filnavnene ser normale ut og virker til å stemme, men får bare opp at bildet er skadet eller er for stort og kan ikke åpnes osv.

På recuva står det også at de fleste av bildene som er funnet er under "glimrende forfatning" og er ikke overskrivd noen ganger.

Men når jeg merker filen og går på det som heter header, så står der bare 00 00 00 00 osv på bildene som jeg ikke får åpnet, itilleg står der f.eks 65 allocated at offsett 94561..

Så spørsmålet mitt er da, må jeg bare se bildene som tapt, eller finnes der noen måte å redde disse på? Evt andre programmer som kan klare dette?

Setter stor pris på all hjelp! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du er så heldig at alt er laget på minnekortet så har jeg et tips til deg og det er, ta ut minnekortet og sett det i kortleseren på pcen (hvis ikke du har dette skaffes dette billig på butikker som biltema \ clas olsson ) deretter lag et .ISO avbildning av hele kortet, på denne måten har du en sikerhets kopi av alle dataene på kortet, og deretter mister du ingen ting når \ hvis ting ikke fungerer med gjennoppretting

For gjennopretting av slik data har jeg hat mest hell med å bruke et program som heter GetDataBack: https://www.runtime.org/data-recovery-software.htm

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive